لوازم یدکی استخر پیش ساخته

کاور استخر پیش ساخته فریمی اینتکس مدل 28036

از {{model.count}}

intex 28036 frame pool cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاور استخر پیش ساخته فریمی اینتکس مناسب برای مدل 260 در 160 سانتی متر، از پر کاربرد ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب شده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول با پوشش قسمت رویه استخر به خوبی از فضای داخلی و آب درون استخر محافظت خواهد کرد تا در مصرف آب نیز صرفه جویی بسزایی داشته باشد.

کاور استخر پیش ساخته فریمی اینتکس یکی از مهمترین و کابردی ترین لوازم جانبی استخر آماده و قابل حمل محسوب شده که علاوه بر محافظت از فضای داخلی استخر از آب درون آن نیز محافظت خواهد کرد تا باعث صرفه جویی در فیلتر پمپ تصفیه و تعویض های کمتر آب استخر شود. این محصول برای استخر فریمی آبی رنگ اینتکس با سایز 260 در 160 سانتی متر قابل استفاده بوده و به خوبی تمام قسمت رویه تا پایین لبه را پوشش خواهد داد.

جنس و متریال آن از پلاستیک PVC ضخیم و سیلیکونی شکل بوده به هیچ عنوان اجازه ورود گرد و غبار و زباله را به داخل استخر نخواهد داد. این محصول در یک پکیج با وزن بسته بندی 1.8 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید کاور استخر پیش ساخته فریمی اینتکس می توانید پس از ثبت سفارش در سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

وزن
1.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل ضخیم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...