استخر بادی

کاور استخر بادی بست وی مدل 58108

از {{model.count}}

bestway 58108 inflatable pool cover

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاور استخر بادی بست وی مدل 58108 مناسب برای استخر بادی بست وی با ابعاد 305×183 سانتی متر با استفاده از روکش استخر بادی بست وی می توانید از نفوذ گرد و غبار، برگ و اشیاء اضافی به داخل آب جلوگیری کنید. برای خرید و قیمت کاور استخر بادی بست وی مدل 58108 می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

کاور استخر یک محصول بسیار کاربردی برای استخر بادی می باشد با استفاده از کاور استخر بادی به راحتی می توانید از نفوذ گرد و خاک و یا اشیاء اضافی به داخل آب استخر جلوگیری کنید و آب استخر شما تمیز باقی بماند و نیازی به تعویض سریع آب استخر نخواهید داشت. این روکش استخر بادی بست وی از جنس پلی اتیلین ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، این محصول از طریق 4 عدد کش به طرفین استخر بادی متصل می شود و به این گونه مهار می شود. شایان ذکر است که روکش استخر بادی بست وی مناسب برای استخر بادی 305×183 می باشد. برای خرید کاور استخر بادی بست وی مدل 58108 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس به صورت تلفنی، اینترنتی و حضوری ثبت سفارش انجام میدهد.

وزن
۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...