کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی تخت شو ۱ نفره اینتکس مدل 68565

از {{model.count}}

intex 68565 inflatable sofa bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاناپه بادی تخت شو ۱ نفره اینتکس وسیله ای مناسب برای استراحت در هر شرایط و مکانی. این محصول دارای قابلیت تبدیل به تخت خواب بوده و توسط شرکت اینتکس برای اولین بار تولید شده است. از این کاناپه بادی تخت خواب شو می توان درون منزل و یا محل کار برای نشستن، استراحت کردن، خوابیدن و یا مطالعه کتاب استفاده نمود.

کاناپه بادی تخت شو ۱ نفره اینتکس مدل 68565 یک کاناپه بادی با قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب می باشد که برای اولین بار توسط شرکت اینتکس تولید و در بازار جهانی عرضه شد. این محصول به دلیل کاربردی بودن و کیفیت بسیار خوبی که در بدنه و طراحی دارد در همان بدو ورودش به بازار توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرد و توانست تا به یکی از محصولات بادی پر فروش در دنیا تبدیل شود. این محصول یک وسیله مناسب برای استراحت، خوابیدن و یا تماشای تلویزیون و همچنین مطالعه کتاب بوده که به صورت طبی طراحی شده است و می تواند حتی درد های عضلانی افراد را نیز تسکین ببخشد.

از این کاناپه بادی تخت خواب شو می توان در اکثر فضا ها همانند منزل و محل کار بهره مند شد. جنس بدنه این کاناپه بادی همانند تمامی محصولات بادی اینتکس تولید شده از وینیل می باشد که قسمت رویه آن با مخمل پوشانده شده است. قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه این کاناپه تخت شو به صورت مواج طراحی شده که از خاصیت ضد تعریق برخوردار بوده و از عرق کردن بدن به هنگام خواب و یا استراحت جلوگیری میکند. در قسمت دسته ی این محصول نیز یک عدد جا لیوانی تعبیه شده است که که می توانید نوشیدنی خود را حین استراحت بر روی این کاناپه به همراه داشته باشید. شما می توانید این کاناپه بادی تخت خواب شو 1 نفره را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.


کاناپه بادی تخت شو 1 نفره اینتکس با کیفیت ترین و بهترین کاناپه بادی تولید شده تا کنون توسط شرکت اینتکس بوده که جهت استراحت های سطحی، خواب، مطالعه، تماشای تلویزیون و بازی های رایانه ای عرضه شده است. این محصول که در حال حاضر فقط در رنگ مشکی در حال تولید بوده از مدل دو نفره نیز برخوردار می باشد تا بر اساس نیاز های خود مدل مورد نظر را خریداری کنید. کاناپه بادی تختخواب شو اینتکس بهترین گزینه برای استفاده در منزل، محل کار، ویلا و باغ بوده و می تواند محلی راحت برای استراحت های روزمره شما فراهم سازد. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر این کالا خواهیم پرداخت تا قبل از خرید راهنمای مناسبی برای شما باشد...

کاناپه بادی تک نفره


طراحی و ساختار بدنه کاناپه بادی

طراحی و ساختار بدنه کاناپه بادی اینتکس به صورت تاشو و چند کاره می باشد. این ویژگی که در اکثر کاناپه های بادشو پیاده سازی شده می تواند امکان استفاده از یک کاناپه را به عنوان تشک و تخت نیز فراهم کند بنابراین به کاناپه بادی چند کاره نیز معروف می باشد. بدنه اصلی خود دارای یک نشیمنگاه با دریچه هوای مجزا بوده و دو تشک تاشو به هم متصل شده نیز روی بدنه اصلی تعبیه شده است تا در زمان دلخواه امکان باز کردن آنها و تبدیل کاناپه به تخت را داشته باشید. هر دو تشک تاشو و همچنین نشیمنگاه اصلی نیز دارای دریچه باد های مجزا برای راه اندازی می باشند. ویژگی دیگر در طراحی بدنه، ساختار مواج رویه این محصول بوده که علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد خواهد شد. گفتنی است که این کالا به همراه خود هیچ نوع پمپ باد نداشته بنابراین برای راه اندازی آن می بایست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه مستر اینتکس به صورت مجزا تهیه کنید.

کاناپه بادی 1 نفره اینتکس

کاناپه بادی اینتکس یک نفره

جنس و متریال کاناپه بادی

جنس و متریال اصلی کاناپه بادی یک نفره اینتکس از پلاستیک PVC با دوام بالا بوده که از دو نوع روکش جیر و وینیل برای قسمت بیرونی استفاده شده است. از روکش جیر برای نشیمنگاه و تکیه گاه و از روکش وینیل نیز برای کف به کار برده شده تا کاملا ضد آب باشد. این نوع متریالبا وجود داشتن ضخامت بالا از انعطاف بسیار خوبی برخوردار بوده تا در زمان جمع شدن حجم کمی را به خود گرفته و در نهایت حمل راحت تری را با کمترین اشغال فضا داشته باشد. قسمت جیر توسط مواد شوینده مایع قابل پاک سازی بوده و قسمت وینیل کف نیز با یک پارچه کوچک مرطوب قابل تمیز شدن می باشد. خصوصیت دیگر این متریال داشتن قابلیت تعمیر بوده تا این محصول را از حالت یک بار مصرف بودن خارج سازد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن کاناپه بادی

ابعاد راه اندازی شده و باد شده کاناپه بادی چند کاره اینتکس برابر با (طول: 221 سانتی متر، عرض: 107 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده که می تواند به راحتی یک نفر در سنین بزرگسال را در خود جای دهد. البته این ابعاد ذکر شده برای حالت باز و تخت این کاناپه بوده از همین رو طول و ارتفاع این محصول با جمع کردن تشک های تاشو به راحتی قابل تغییر خواهد بود. زمانی که تشک ها را باز کنید به طول این کاناپه افزوده و میزان ارتفاع نشیمنگاه کاسته خواهد شد. این محصول می تواند تا مقدار 100 کیلوگرم تحمل وزن داشته باشد به همین دلیل خیال مصرف کنندگان بابت استفاده برای افراد سنگین وزن راحت خواهد بود. کاناپه اینتکس در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 2.5 کیلوگرمی عرضه می شود.

کاناپه بادی خانگی و ویلا اینتکس


پرسش و پاسخ

  • آیا دریچه هوای هر سه قسمت از بدنه کاناپه سایز مشابه دارند؟

بله. هر سه دریچه تعبیه شده روی بدنه و تشک های تاشو دارای سایز یکسانی بوده و می توانید با انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی اقدام به راه اندازی آن کنید.

  • برای شستشو و تمیز کردن کاناپه 1 نفره اینتکس چه کاری باید انجام داد؟

برای این کار کافیست از یک مایع پاک کننده مخصوص فرش و یا پارچه و به وسیله یک پارچه نم دار قسمت های بیرونی را تمیز کنید از همین رو نیازی به شستشوی کامل نخواهد بود.

  • نحوه ارسال کاناپه بادی اینتکس به تهران و شهرستان ها به چه صورت است؟

ارسال کاناپه بادی 1 نفره اینتکس به شهر تهران از طریق سرویس های پیک و برای سایر شهر های ایران توسط سرویس های پشت و تیپاکس صورت می گیرد.

در پایان...

کاناپه بادی 1 نفره اینتکس پر طرفدار ترین و پر فروش ترین کاناپه بادی خانگی و فضای باز عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده برای سنین مختلف تولید شده است. این محصول قابلیت تبدیل به تخت و تشک پشتی دار را داشته و رویه ای کاملا ضد تعریق دارد. برای خرید حضوری و آنلاین کاناپه بادی اینتکس می توانید به سایت و یا آدرس های درج شده مراجعه کنید.

طول
221 سانتی متر
عرض
107 سانتی متر
ارتفاع
66 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
ظرفیت
1 نفر
وزن
2.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
جنس رویه
مخمل
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای جا لیوانی
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...