کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی تخت خواب شو 2 نفره بست وی مدل 67356

از {{model.count}}

bestway 67356 inflatable sofa bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاناپه بادی تخت خواب شو 2 نفره بست وی یک محصول جذاب و بسیار دوست داشتنی و از تولیدات شرکت bestway می باشد که در واقع یکی از محبوب ترین کاناپه بادی های این کمپانی در سال های 2019 و 2020 به شمار می رود. این محصول قابل استفاده به عنوان کاناپه و تخت خواب بادی بوده که دارای بدنه از وینیل می باشد. در ادامه مشخصات بیشتری از این کاناپه بادی تخت شو را مشاهده خواهید نمود.

کاناپه بادی تخت خواب شو 2 نفره بست وی مدل 67356 یکی دیگر از هزاران محصولات بادی کمپانی بست وی می باشد که در سال 2019 برای اولین بار روانه بازار شده. این محصول به دلیل طراحی بسیار جذاب و همینطور ساختار خاص و کاربردی ای که دارد توانست تا به یکی از پر فروش ترین محصولات بادی شرکت Bestway در این سال تبدیل شود و رضایت تمامی خریدارن را جلب بنماید. این محصول قابل استفاده درون منزل، اتاق خواب و محل کار بوده و می توان به وسیله آن به استراحت، مطالعه، تماشای تلویزیون و خواب پرداخت. به دلیل ساختار بسیار با کیفیتی که این کاناپه بادی داراست استراحتی سرسرا آرامش و لذت را برای افراد فراهم می سازد.

بدنه این کاناپه بادی تخت شو تولید شده از PVC می باشد. PVC با نام دیگر وینیل نز در دنیا شناخته شده که در واقع بهترین گزینه از میان متریال ها برای تولید محصولات بادی به شمار می رود. قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه این کاناپه بادی 2 نفره دارای یک روکش مخمل بوده و به صورت مواج طراحی گردیده است. مواج بودن این قسمت ها باعث ضد تعریق شدن کاناپه شده و از عرق کردن بدن حین استفاده از کاناپه جلوگیری می نماید. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از طول: 193 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر و ارتفاع: 64 سانتی متر. تحمل وزنی که این محصول داراست 250 کیلوگرم بوده که یکی از مقاوم ترین و با دوام ترین کاناپه بادی تخت خواب شو های موجود در بازار محصولات بادی می باشد. شما می توانید این محصول را از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس به مناسب ترین قیمت خریداری کرده و همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.


کاناپه بادی تخت خواب شو 2 نفره محصولی از شرکت بست وی، یکی از پر تیراژ ترین کاناپه بادی چند کاره عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در چند رنگبندی مختلف تولید شده است. این کاناپه تولید شده در رنگ آبی بوده و مانند بسیاری از انواع کاناپه بادی دیگر از قابلیت تاشو و استفاده در حالت تشک بهره می برد در نتیجه از این محصول می توانید هم برای استراحت های سطحی و هم برای خواب استفاده نمایید. لازم به ذکر است که کاناپه بادی رنگی بست وی دارای دو مدل با پمپ باد برقی و بدون پمپ بوده که این مدل فاقد پمپ باد همراه می باشد. برای آشنایی بیشتر با جزئیات ساخت کاناپه بادی بست وی در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

کاناپه بادی رنگی دو نفره

طراحی و ساخت کاناپه بادی

طراحی و ساختار بدنه اصلی همانطور که در تصویر قابل مشاهده بوده شامل بدنه ای با نشیمنگاه و تکیه گاه مخصوص کمر و دست ها و یک تشک بادی تاشو متصل به بدنه اصلی می باشد. تشک تاشو امکان تبدیل این کاناپه به تخت بادی و تشک بادی پشتی دار را فراهم ساخته و توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شود. طراحی قسمت رویه نشیمنگاه و تکیه گاه نیز به صورت مواج و مشبک در نظر گرفته شده تا اعضای بدن را به خوبی پوشش داده و با عبور جریان هوا مانع از تعریق بالای افراد شود. از ویژگی مهم دیگر در تولید کاناپه بادی تاشو بست وی می توان به لایه های PVC ضخیم استفاده شده در داخل بدنه جهت جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه در زمان استفاده اشاره کرد.

کاناپه بادی آبی 2 نفره

جنس و متریال کاناپه بادی

کاناپه بادی دو نفره بست وی دارای جنس بدنه ای از پلاستیک PVC با دوام با دو نوع روکش جیر و وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه ایجاد کرده است. استفاده از روکش جیر برای نشیمنگاه و تیکه گاه باعث ایجاد فضایی نرم و راحت برای نشستن و خواب شده و روکش وینیل به کار رفته در دیواره ها و قسمت کف نیز این کاناپه را در برابر برخورد آب مقاوم تر کرده است. انعطاف بالای جنس بدنه این محصول از ویژگی های بسیار خوب آن محسوب شده زیرا امکان جمع شدن در ابعاد کوچکتر را فراهم می سازد. همچنین متریال پی وی سی قابلیت تعمیر نیز داشته تا خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن این کالا راحت باشد. البته دقت داشته باشید که از برخورد هرگونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و استفاده صحیح با توجه به ظرفیت وزنی آن داشته باشید تا کاناپه بادی مورد نظر تا سال ها طول عمر داشته باشد.

ابعاد، وزن و تحمل وزن کاناپه بادی

ابعاد راه اندازی شده کاناپه بادی تختشو بست وی در حالت باز معادل (طول: 193 سانتی متر، عرض: 152 سانتی متر، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده دو نفر در سنین بزرگسال خواهد بود. البته در صورت جمع کردن تشک بادی تاشو از مقدار طول بدنه کاسته شده و به ارتفاع سطح نشیمنگاه تا زمین اضافه خواهد شد. ارتفاع ذکر شده نیز از نشیمنگاه اصلی تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. با توجه به ظرفیت و ابعاد، تحمل وزن آن به 250 کیلوگرم رسیده که مقداری قابل قبول برای این کاناپه محسوب می شود. البته هر چقدر باد بدنه را به منظور سفت تر کردن آن افزایش دهید به دلیل فشار وارد شده روی درز ها و لایه های داخلی از مقدار تحمل وزن کاسته خواهد شد. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 6 کیلوگرمی عرضه می شود.

در پایان...

کاناپه بادی قابل حمل 2 نفره بست وی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در منزل، محل کار، ویلا و باغ بوده که برای نشستن و پذیرایی، خواب، بازی های رایانه ای، مطالعه، تماشای تلویزیون و ... کاربرد خواهد داشت. این محصول توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده و دارای رنگبندی نیز می باشد. برای خرید کاناپه بادی تخت خواب شو بست وی می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

طول
193 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
جنس رویه
جیر
وزن
6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...