کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی تختخواب شو 2 نفره بست وی مدل 75063

از {{model.count}}

bestway 75063 inflatable sofa bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاناپه بادی تختخواب شو 2 نفره بست وی یک کاناپه بادی زیبا و بسیار جذاب و با کیفیت می باشد که مناسب برای خواب، استراحت، مطالعه و تماشای تلویزیون است. این کاناپه بادی تولید شرکت بست وی بوده و از طراحی بدنه ی بسیار با کیفیتی برخوردار می باشد. در ادامه جزئیات بیشتری از این کاناپه بادی تختخواب شو 1 نفره مشاهده خواهید کرد.

کاناپه بادی تختخواب شو 2 نفره بست وی مدل 75063 یک کاناپه ی دو منظوره می باشد که هم قابلیت استفاده به عنوان کاناپه را داشته و هم قابلیت استفاده به عنوان تخت خواب. این محصول برای اولین بار توسط کمپانی بست وی در سال 2017 تولید شد و توانست تا فروش فوق العاده ای را پشت سر بگذارد. از این محصول می توان درون منزل، محل کار، اتاق خواب، اتاق نشیمن و همچنین خانه های دانشجویی استفاده نمود و با توجه به حجم بسته بندی مناسبی که دارد می توان آن را با خود به مسافرت نیز برد تا در سفر ها و کمپینگ ها نیز از یک وسیله ی استراحتی مناسب بهره مند شوید.

این محصول در ابعادی از جمله طول: 200 سانتی متر، عرض: 160 سانتی متر و ارتفاع: 64 سانتی متر تولید شده است. عرض آن به گونه ای بوده که فضای کافی را برای استراحت دو نفر فراهم ساخته است. جنس بدنه این محصول نیز همانند تمامی کاناپه بادی تختخواب شو های تولید شده توسط شرکت بست وی و شرکت اینتکس از وینیل می باشد. وینیل یا همکان PVC ای که درون این محصول به کار رفته است دارای روکش مخمل بوده و از دوام و تحمل فشاری بالایی برخوردار است. دسته های این کاناپه بادی تختخواب شو 2 نفره نیز همانند بدنه آن ساخته شده از وینیل می باشد و بر روی آن ها یک عدد جا لیوانی تعبیه شده که شما می توانید لیوان و یا بطری نوشیدنی خود را در حین استراحت بر روی این کاناپه به همراه داشته باشید. شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه محصولات بادی اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینکتس در ایران خریداری کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاص بفرمایید.

طول
200 سانتی متر
عرض
160 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
ظرفیت
2 نفر
وزن
7 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
جنس رویه
مخمل
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای جا لیوانی
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...