لوازم یدکی استخر پیش ساخته

چراغ روی آب خورشیدی اینتکس مدل 28695

از {{model.count}}

intex 28695 solar powered pool light

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چراغ روی آب خورشیدی اینتکس مدل 28695 یک مدل از سری چراغ استخر های شرکت intex می باشد که دارای بدنه ای کاملا ضد آب بوده و نوع لامپ های آن نیز LED می باشد. این لامپ استخر از چند رنگ مختلف برخوردار بوده و دارای وزن بسته بندی 500 گرم است که به شما امکان استفاده در فضا های دیگر را نیز می دهد. در ادامه اطلاعات دقیق این محصول ذکر شده است.

چراغ روی آب خورشیدی اینتکس مدل 28695 یک محصول خاص و کاربردی و از سری تولیدات کمپانی intex می باشد که در سال 2021 تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول که از سری لوازم جانبی استخر به شمار می رود، به دلیل کاربردی بودن آن توانست تا به محض معرفی در بازار، به محصولی پر فروش تبدیل شود. ساختار این چراغ استخر به صورت ضد آب طراحی شده است که قابل استفاده درون آب می باشد. از این محصول می توان درون استخر های پیش ساخته و همینطور سایر استخرها استفاده نمود. علاوه بر روشنایی دادن به محیط مد نظر، به زیبایی دو چندان استخر نیز کمک می کند.

طریقه کار این چراغ روی آب بدین صورت بوده که با توجه به طراحی هوشمندانه اینتکس، این چراغ بر روی آب شناور می ماند و تمامی محیط داخلی استخر را روشن می کند. همچنین دارای رنگ های متفاوتی بوده که از این رو می تواند محیطی که از آن چراغ را استفاده می کنید را زیباتر کند. وزن این محصول میز حدود 500 گرم بوده که علاوه بر داخل استخر، در فضای خارج از استخر نیز قابل استفاده می باشد. همانطور که از نام محصول نیز پیداست این چراغ استخر دارای ساختار خورشیدی می باشد. شما می توانید برای خرید این محصول و یا دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

وزن
۵۰۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
شارژ خودکار خورشیدی
ضدآب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...