جکوزی بادی

چراغ جکوزی بادی اینتکس مدل 28503

از {{model.count}}

intex 28503 pure spa light

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چراغ جکوزی بادی اینتکس یکی از جدید ترین لوازم جانبی جکوزی پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که قابلیت اتصال به فضای داخلی انواع جکوزی بادی را خواهد داشت. این محصول قابلیت نوردهی به صورت تک رنگ و یا به صورت 5 رنگ با قابلیت تعویض نور به صورت خودکار را داشته و به وسیله 3 عدد باتری نیم قلمی کار خواهد کرد.

چراغ جکوزی بادی اینتکس یکی از پر طرفدار ترین لوازم جانبی جکوزی پیش ساخته محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول در واقع قابلیت نصب در داخل بدنه اصلی انواع جکوزی را داشته و در قابلیت نوردهی در 5 رنگ مختلف را خواهد داشت تا هنگام استفاده از جکوری در شب، جلوه زیبایی به آب بدهد. همچنین امکان تنظیم نوردهی این چراغ جکوزی اینتکس به صورت تک نور و یا حالت تعویض نور به صورت خودکار را فراهم خواهد ساخت.

تامین انرژی این چراغ توسط 3 عدد باتری نیم قلمی فراهم شده و توصیه می شود از باتری های شارژی که هزینه مقرون به صرفه تری داشته استفادع نمایید. همراه این چراغ باتری قرار داده نشده از همین رو می بایست باتری مورد نظر را به صورت مجزا تهیه کنید. با توجه به اینکه چراغ جکوزی در فضای داخلی نصب شده نشان دهنده ضد آب بودن کامل آن خواهد بود. چراغ جکوزی رنگی اینتکس در یک پکیج با وزن بسته بندی 500 گرمی عرضه می شود. برای خرید چراغ جکوزی بادی و پیش ساخته اینتکس می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

وزن
۵۰۰ گرم
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
ضدآب
باتری خور
۵ رنگ متفاوت

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...