لوازم یدکی استخر پیش ساخته

چراغ استخر پیش ساخته مگنتی اینتکس مدل 28697

از {{model.count}}

intex 28697 magnetic above ground pools light

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چراغ استخر پیش ساخته مگنتی اینتکس با قابلیت نوردهی از داخل و قسمت بیرونی، مناسب برای نوردهی بزرگترین استخر پیش ساخته های تولید شده بوده که با برق شهری کار می کند. این چراغ استخر دارای حالت نوردهی در 4 رنگ مختلف و در حالت ثابت بوده و حتی می توانید به صورت مجزا و به دور از استخر نیز استفاده نمایید.

چراغ استخر پیش ساخته مگنتی (آهن ربایی) اینتکس، یکی از پر نور ترین چراغ دیواری استخر آماده اینتکس بوده که برای روشنایی کامل استخر مورد نظر توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای لامپ LED در قسمت داخلی و بیرونی خود بوده و می تواند بزرگترین استخر پیش ساخته های تولید شده را نوردهی کند. ساختار آن به گونه ای بوده که شامل دو قطعه با قابلیت اتصال به هم می باشد. نصب آن روی دیواره ها توسط قدرت آهن ربایی خود صورت گرفته و به هیچ عنوان حرکتی روی بدنه نخواهد داشت. این چراغ استخر اینتکس دارای لامپی با 4 رنگ مختلف بوده که به صورت اتوماتیک قابل تعویض نور خواهد بود تا جلوه زیبایی به استخر شما بدهد.

از ویژگی های مهم در این چراغ آهن ربایی استخر پیش ساخته می توان به قابلیت استفاده در خارح از فضای استخر، ساختار کاملا ضد آب، قابلیت کار با برق شهری و داشتن وزن 1.4 کیلوگرمی آن اشاره کرد. گفتنی است که تمامی استخر های پرتابل با طراحی گرد و مستطیلی می توانند از این چراغ LED بهره مند شوند. برای خرید چراغ مگنتی استخر پیش ساخته اینتکس می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال شود.

وزن
۱.۴ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
ضدآب
دارای ۴ رنگ مختلف
قابلیت اتصال به بدنه توسط آهنربا
نور دو طرفه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...