لوازم یدکی استخر پیش ساخته

چراغ استخر مگنتی اینتکس مدل 28698

از {{model.count}}

intex 28698 magnetic light

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چراغ استخر مگنتی اینتکس مدل 28698 یکی از محصولات کاربردی و منحصر به فرد شرکت intex می باشد که از بدنه ضد آب و ساختار آهنربایی برخوردار می باشد. این محصول به وسیله برق شهری کار کرده و خارج از استخر نیز قابل استفاده می باشد. در ادامه می توانید جزئیات دقیق تری این محصول را مشاهده بفرمایید.

چراغ استخر مگنتی اینتکس مدل 28698 یکی از محصولات جذاب و کاربردی کمپانی intex می باشد که یک وسیله منحصر به فرد و با طراحی زیبا بوده که قابل استفاده درون استخر می باشد. این محصول به دلیل کاربردی بودن و همینطور کیفیت ساخت بسیار خوبی که دارد توانسته است تا توجه افراد زیادی را در دنیا جلب کرده و به یکی از لوازم جانبی استخر های پر فروش این شرکت تبدیل شود. یکی از دلایل پر فروش بودن این محصول نیز، به صرفه بودن آن از لحاظ اقتصادی می باشد.

ساختار این چراغ استخر، همانطور که از نام محصول پیداست به صورت مگنتی یا آهنربایی بوده که به دیواره استخر چسبیده و باعث روشنایی استخر می گردد.از این محصول می توان درون استخر پیش ساخته، استخر های بتنی و ... استفاده نمود. لازم به ذکر است که خارج از استخر نیز این محصول کاربرد داشته و می توان در فضا های دیگر نیز برای روشنایی از این محصول استفاده نمود.

این چراغ استخر به وسیله برق شهری کار کرده و دارای بدنه ای کاملا ضد آب می باشد. از مزایای دیگر این محصول میر توان به دارا بودن 4 رنگ مختلف اشاره نمود.شما می توانید برای خرید چراغ استخر و مشاهده قیمت به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران مراجعه نموده و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

وزن
۱.۴ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک
سایر ویژگی ها
نور دوطرفه
ساختار آهنربایی
۴ رنگ نور مختلف

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...