چادر بازی کودک و کلبه بادی

چادر بازی کودک بست وی مدل 52007

از {{model.count}}

bestway 52007 play tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر بازی کودک بست با طرح کلبه جنگلی از تولیدات شرکت بست وی با بدنه ای از جنس PVC بوده که وسیله ای جذاب و سرگرم کننده برای کودکان می باشد. این چادر بازی قابل استفاده درون منزل و همینطور فضای باز می باشد که دارای ظرفیت 2 الی 3 نفر نیز است. در ادامه جزئیات بیشتری از این چادر کودک را مشاهده خواهید کرد.

چادر بازی کودک بست وی مدل 52007 از سری وسایل بازی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2020 روانه بازار گردیده است. این چادر بازی به دلیل ظاهر زیبا و منحصر به فردی که دارد توانسته است تا در سال های 2020 و 2021 فروش بسیار خوبی را رقم زده و به یکی از چادر بازی های پر فروش این شرکت تبدیل شود. بدنه این محصول به طرح یک کلبه ی جنگلی بوده که دارای یک عدد درب و پنجره هایی با روکش شفاف می باشد. این محصول قابل استفاده درون اتاق کودک و همینطور فضای باز حیاط و یا پارک بوده که باعث می شود تا کودکان به همراه دوستان خود تفریحات نشاط آوری مشغول شده و اوقات خوشی را سپری کنند.

ابعاد این محصول تشکیل شده از طول: 114 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر و ارتفاع: 102 سانتی متر می باشد. وزن بسته بندی آن نیز 1 کیلوگرم بوده که بسیار وزن سبکی داشته و می توان در هنگام نیاز آن را به مکانی دیگر منتقل نمود. جنس بدنه این چادر بازی کودک تولید شده از وینیل می باشد و از دوام بسیار خوبی برخوردار است. پایه های آن نیز تولید شده از فایبرگلاس بوده و از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند. این چادر بازی کودک را می توان از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری کرده و یا برای اطلاعات و راهنمایی بیشتر با همکاران ما در ایران شرکت تماس حاصل نمود.

چادر بازی کودک بست وی با طرح حیوانات، یکی از انواع کلبه بازی عصایی کودک تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای تفریحات خانگی کودکان توسط فروشگاه اینتکس عرضه شده است. چادر بازی در مدل های مختلفی از جمله عصایی یا میله ای، فنری و بادشو تولید شده اند که این مدل با داشتن ساختار عصایی از حجم و ابعاد بسیار کمتری در حالت جمع شده برخوردار می باشد. این محصول برای استفاده کودکان زیر 5 سال مناسب بوده و می تواند تا دو کودک را در خود جای دهد. در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر جزئیات ساخت این کالا خواهیم پرداخت تا قبل از خرید اطلاعات لازم را داشته باشید.

چادر بازی کودک عصایی

طراحی و ساخت چادر بازی کودک

همانطور که در تصاویر این چادر بازی پسرانه کودک قابل مشاهده بوده، ساختار بدنه مانند یک کلبه یا خانه کوچک با سقف شیروانی بوده و از طرح و رنگ های کودک پسندانه و شاد برخوردار می باشد. بدنه اصلی یک درب داشته که امکان ورود و خروج را راحت تر کرده است. این چادر بازی فاقد کفی بوده از همین رو در صورت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز نرم برای این قسمت استفاده کنید. ساختار نصب چادر کودک به صورت عصایی بوده و توسط میله های همراه خود به سادگی و در مدت زمان کوتاهی قابل راه اندازی خواهد بود. لازم به ذکر است که این نوع چادر تفریحی کودک در طرح های دیگر نیز توسط شرکت بست وی عرضه شده است.

جنس و متریال چادر بازی کودک

جنس و متریال پارچه چادر بازی دخترانه کودک از پی وی سی نرم و با دوام بوده که از نظر رنگ و طرح های استفاده شده در قسمت بیرونی دارای ثبات بالایی خواهد بود از همین رو در صورت برخورد آب و یا نور آفتاب آسیبی نخواهد دید. این نوع پارچه در اکثر مدل های عصایی استفاده شده اما در برخی مدل های ایرانی و یا غیر برند بست وی و یا اینتکس نیز از پارچه های با کیفیت استفاده می شود. فریم یا میله های نصب این محصول از پلاستیک فایبرگلاس سبک بوده که توسط اتصالات پلاستیکی مقاوم به هم متصل می شوند.

چادر بازی کودک ارزان

ابعاد و وزن چادر بازی کودک

ابعاد راه اندازی شده چادر بازی کودک میله ای برابر با (طول: 102 سانتی متر، عرض: 76 سانتی متر، ارتفاع: 114 سانتی متر) بوده اما به دلیل قابلیت جمع شدن در حجم بسیار کمتر، ابعاد آن در حالت جمع شده بسیار کمتر خواهد بود. در حالت بسته بندی این ابعاد به 73 × 17 × 7 سانتی متر رسیده تا به سادگی توسط دست نیز حمل شود. این محصول دارای وزن 1 کیلوگرمی بوده از همین رو در میان سبک ترین چادر بازی کودک قرار می گیرد.

جمع بندی

چادر بازی کودک طرح کلبه حیوانات بست وی، از سبک ترین و کمجا ترین چادر بازی عصایی و میله ای عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات در فضای داخل منزل، مهد کودک ها و فضای باز منازل شخصی مورد استفاده قرار می گیرد. برای خرید چادر بازی کودک بست وی می توانید به روش حضوری، تلفنی و یا اینترنتی سفارش خود را ثبت کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

طول
102 سانتی متر
عرض
76 سانتی متر
ارتفاع
114 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
جنس پایه ها
فایبرگلاس
سایر ویژگی ها
ضد آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...