پمپ تصفیه آب استخر

پمپ فیلتری استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28602

از {{model.count}}

intex 28602 filter pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ فیلتری استخر پیش ساخته اینتکس با قدرت تصفیه 1250 لیتر در ساعت، کوچکترین پمپ تصفیه آب فیلتر کاغذی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت استفاده برای انواع استخر فریمی و ایزی ست زیر 3 متر مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با برق 220 ولت کار کرده و از روند هواگیری آسوده ای برخوردار می باشد.

پمپ فیلتری استخر پیش ساخته اینتکس مدل C330، کوچکترین پمپ تصفیه آب فیلتر کاغذی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس که برای انواع استخر پیش ساخته فریمی و ایزی ست با قطر کمتر 3 متر مورد استفاده قرار می گیرد. نحوه کارکرد این پمپ تصفیه اینتکس به این صورت است که آب استخر مورد نظر را با توجه به قدرت مکش خود، وارد فیلتر کاغذی کرده و پس از جذب زباله ها، آب را به داخل استخر باز می گرداند. فیلتر درون این پمپ به راحتی قابل شستشو و تعویض خواهد بود، بنابراین کافیست درب فوقانی را باز کرده تا به فیلتر کاغذی دسترسی پیدا کنید.

پمپ تصفیه آب فیلتری اینتکس دارای قدرت تصفیه 1250 لیتر در ساعت بوده و همانند مدل 110 ولتی خود خواهد بود با این تفاوت که از نظر ولتاژ کاری فرق خواهد داشت. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به استفاده از فیلتر کاغذی سایز H، داشتن شلنگ های مخصوص اتصال به استخر، هواگیری آسان و وزن بسته بندی 2.5 کیلوگرمی آن اشاره نمود. برای خرید پمپ فیلتری استخر پیش ساخته اینتکس کافیست به روش آنلاین این کالا را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

نوع
فیلتری
قدرت تصفیه
۱۲۵۰ لیتر
وزن
۲.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...