پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه کریستالی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26679

از {{model.count}}

intex 26679 krystal and saltwater pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه کریستالی استخر پیش ساخته اینتکس از بهترین و جدید ترین پمپ تصفیه آب عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که توسط دو نوع ماده یعنی شن و نمک (کلر) اقدام به پاک سازی و شفاف سازی آب می کند. این محصول قدرت تصفیه 10 هزار لیتر در ساعت را داشته و می تواند برای بزرگترین استخر پیش ساخته تولید شده و همچنین برای انواع استخر بتنی تا ظرفیت 56800 لیتر مورد استفاده قرار بگیرد.

پمپ تصفیه کریستالی استخر پیش ساخته اینتکس، از جدید ترین و قوی ترین پم تصفیه آب عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای انواع استخر آماده و استخر بتنی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع این پمپ تصفیه ترکیبی از پمپ شنی و پمپ تصفیه نمکی بوده به همین دلیل در پاک سازی و شفاف سازی آب بسیار موثر خواهد بود. یک مخزن شن 55 کیلوگرمی برای این محصول در نظر گرفته شده امکان استفاده از شن تصفیه کریستالی در آن فراهم می باشد. از طرفی مخزن کلر و نمک این پمپ نیز در کنار شن به کمک تصفیه بسیار خوب آب استخر شما خواهد آمد. قدرت تصفیه این پمپ برابر با 10031 لیتر در ساعت بوده از همین رو می تواند برای استخر هایی که دارای حداکثر ظرفیت 56800 لیتر بوده مورد استفاده قرار بگیرد.

پمپ تصفیه شنی نمکی اینتکس مصرف نمک یا کلر 11 گرم در ساعت را داشته از همین رو مقداری بسیار کم در ازای بازدهی بالای این دستگاه تصفیه محسوب می شود. قدرت موتور گرداننده آب این محصول برابر با 0.75 اسب بخار بوده از همین رو می توانید از این دستگاه به عنوان پمپ مکش آب استخر خود نیز استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های این کالا می توان به دو نمایشگر دیجیتالی و آنالوگ برای نشان دادن وضعیت کارکرد، قابلیت تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک و تایمر دار، داشتن شلنگ های آب مخصوص اتصال به انواع استخر و همچنین وزن بسته بندی 28.5 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید پمپ تصفیه کریستالی اینتکس استخر پیش ساخته و بتنی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و به دو روش آنلاین و یا تلفنی محصول خود را ثبت سفارش کنید.

نوع
شنی نمکی
ظرفیت تصفیه
۵۶۸۰۰ لیتر
قدرت تصفیه
10031 لیتر
وزن
۲۸.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...