پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه نمکی اینتکس استخر عمیق مدل 26666

از {{model.count}}

intex 26666 saltwater pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته عمیق مدل 220 ولت (QZ-1100) قوی ترین پمپ تصفیه آب نمکی برای انواع استخر پیش ساخته توکار و روکار و همچنین استخر بتنی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه شده می شود. کارکرد این محصول با نمک بوده و در برابر مصرف بسیار کم نمک، قدرت تصفیه 56800 لیتر در ساعت خواهد داشت.

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته عمیق اینتکس قوی ترین پمپ تصفیه آب با تکنولوژی پاک سازی الکترولیتی بوده که توسط فروشگاه اینتکس می شود. این محصول دارای قابلیت کارکرد به صورت اتوماتیک توسط تایمر خود بوده و از نمایشگر نشان دهنده وضعیت کارکرد برخوردار می باشد. از این پمپ تصفیه آب اینتکس می توانید برای پاک سازی آب انواع استخر پیش ساخته و استخر بتنی با حداکثر ظرفیت آب 56800 لیتر استفاده نمایید از همین رو بر خلاف ظاهر خود از قدرت بالایی برخوردار است. یک مخزن نمک برای این دستگاه تصفیه در نظر گرفته شده که نمک مورد نیاز آن را می توانید در این قسمت قرار دهید. گفتنی است که به دلیل تکنولوژی الکترولیتی امکان شفاف سازی آب بدون شور شدن را خواهد داشت.

مقدار مصرف نمک در این پمپ تصفیه استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس 11 گرم در ساعت بوده و قابلیت تنظیم کارکرد در سه حالت 6، 10 و 14 cycles در ساعت را با توجه به سایز استخر خواهد داشت. بهترین بازه جریان آب برای کارکرد صحیح در این پمپ نمکی اینتکس بین 6056 الی 15140 لیتر در ساعت بوده و تنها تفاوت آن با مدل مشابه خود در ولتاژ کاری می باشد. این مدل با ولتاژ 220 ولت کار کرده و سفارش آسیا می باشد. پمپ تصفیه استخر salt water اینتکس در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 11.2 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته عمیق کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت نمایید.

نوع
نمکی
ظرفیت تصفیه
56800 لیتر
قدرت تصفیه
15140 لیتر
وزن
۱۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...