پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26664

از {{model.count}}

intex 26664 saltwater pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26664، ساخت برند اینتکس، مناسب برای استخر پیش ساخته اینتکس تا ظرفیت 17400 لیتر، دارای سه برنامه اتوماتیک تصفیه ی آب، تصفیه به کمک الکترولیت نمک که در ادامه توضیحات بیشتری را به شما خواهیم داد

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26664 از سری محصولات ساخته شده توسط برند اینتکس مناسب برای انواع استخر پیش ساخته های ساخت این برند می باشد، این محصول آب داخل استخر شما را به راحتی بدون اضافه کردن مواد شیمایی با یک ترکیب بسیار ساده و ابتدایی تصفیه می کند. از الکترولیت نمک برای تصفیه استفاده میکند که هیچ گونه آسیبی در زمان استفاده از آب به شما وارد نمی کند اما اگر برای تصفیه از انواع مواد های شیمایی نظیر کلر استفاده کنید ممکن است دچار ریزش مو، خارش پوست، قرمزی چشم و یا مشکلات تنفسی شوید که اصلا پیشنهاد خوبی برای تمیز نگه داشتن آب استخر نیست.

پمپ تصفیه نمکی اینتکس دارای دو عدد شیلنگ می باشد که از پمپ به سمت استخر هستند که یکی از این شلنگ ها آب داخل استخر را به سمت پمپ جهت تصفیه هدایت میکند و دیگری نیز آب تصفیه شده را به داخل استخر برای استفاده هدایت میکند. با استفاده از این پمپ تصفیه دیگر نیازی به تعویض سریع آب نخواهید داشت، البته لازم بذکر است که پمپ تصفیه اینتکس در چندین مدل ساخته شده است که، پمپ تصفیه شنی، پمپ تصفیه کاغذی و نمکی جز این دسته هستند. اینتکس در بسته بندی برخی از استخر پیش ساخته های خود پمپ تصفیه قرار می دهد، اما این مدل از پمپ را جداگانه بفروش می رساند که یکی از بهترین پمپ تصفیه های ساخت این برند می باشد.

بر روی این پمپ محظفه ای برای نگهداری نمک قرار داده شده است و همچنین بر روی این محصول یک سری کلید های فرمان نیز قرار گرفته شده است. این محصول در خارج از استخر قرار میگیرد که از جنس پلاستیک مقاوم نیز ساخته شده است که طول عمر بسیار بالایی دارد و انرژی این محصول از طریق اتصال به برق 220 ولت صورت می گیرد. از این پمپ تصفیه برای استخر پیش ساخته های با حداکثر ظرفیت 17400 لیتر آب می توانید استفاده کنید. 

در هر ساعت این محصول می تواند بین 1136 الی 3785 لیتر آب را تصفیه کند، سه برنامه تصفیه در این محصول اینتکس قرار داده شده است که سکیل های 6، 10 و 14 ساعته هستند، شما می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید. برای خرید پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26664 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

نوع
نمکی
ظرفیت تصفیه
17400 لیتر
قدرت تصفیه
۳۷۸۵ لیتر
وزن
۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...