پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26661

از {{model.count}}

intex 26661 saltwater pool pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته اینتکس مدل QS200، کوچکترین پمپ تصفیه آب نمکی استخر قابل حمل بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این دستگاه امکان تصفیه و شفاف سازی آب را داشته و بهترین گزینه برای انواع استخر هایی که ظرفیت 8000 لیتری داشته مناسب خواهد بود. قابلیت کارکرد اتوماتیک و داشتن نمایشگر از ویژگی های دیگر این پمپ محسوب می شود.

پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته سایز کوچک، یکی از جدید ترین تکنولوژی تولید شده توسط شرکت اینتکس برای تصفیه آب انواع استخر ها بوده که بر خلاف مدل های فیلتری و شنی توسط نمک عمل پاک سازی و شفاف سازی آب را انجام می دهد. این پمپ تصفیه آب اینتکس نیز مانند مدل های دیگر در چند سایز با قدرت های متفاوت تولید شده که بازه انتخاب مصرف کنندگان را بر اساس نیاز خود افزایش داده است. این دستگاه دارای یک مخزن مخصوص نمک بوده که می بایست قبل از شروع به کار آن را پر نمایید.

همانطور که می دانید پمپ تصفیه هایی که توسط اینتکس تولید می شوند دارای دو مدل 110 ولت و 220 ولت بوده که از نظر قدرت تصفیه تفاوتی با هم ندارند. با توجه به قدرت تصفیه این پمپ، امکان استفاده از آن برای استخر هایی که حداکثر ظرفیت آب 8327 لیتر دارند مناسب خواهد بود. دقت داشته باشید که جریان آب بین پمپ و استخر می باست بین 1136 الی 3785 لیتر در ساعت باشد تا استخر مورد نظر را به بهترین روش پاک سازی و شفاف سازی نماید. مقدار نمکی که برای این دستگاه استفاده شده نیز باید به همان اندازه تعیین شده در دفترچه راهنما باشد.

از ویژگی های دیگر در این پمپ تصفیه نمکی استخر قابل حمل می توان به مصرف نمک 2 گرم در ساعت، شلنگ مخصوص اتصال به استخر، نمایشگر مخصوص مشاهده کارکرد پمپ، قابلیت تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک و وزن بسته بندی 3 کیلوگرمی اشاره نمود. برای خرید پمپ تصفیه نمکی استخر پیش ساخته پرتابل می توانید این کالا را به روش اینترنتی و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نمایید.

نوع
نمکی
ظرفیت تصفیه
8327 لیتر
وزن
۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...