پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه فیلتری کریستالی استخر اینتکس مدل 28633

از {{model.count}}

intex 28633 krystal filter pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه فیلتری کریستالی استخر پیش ساخته اینتکس یکی از قوی ترین پمپ تصفیه آب فیلتری محسوب شده که از قابلیت شفاف سازی آب برخوردار می باشد. این محصول تکنولوژی از بین بردن باکتری آب داشته و همانند پمپ تصفیه فیلتری ساده از هواگیری راحتی برخوردار است. از مهمترین ویژگی های این پمپ تصفیه اینتکس می توان به تایمر مخصوص جهت تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک اشاره کرد.

پمپ تصفیه فیلتری کریستالی استخر پیش ساخته اینتکس، قوی ترین پمپ تصفیه فیلتری عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای استخر هایی با حداکثر ابعاد 549 سانتی متری مورد استفاده قرار می گیرد. مهمترین تفاوت میان این پمپ با مدل های ساده فیلتری در داشتن تکنولوژی تصفیه کریستالی بوده که موجب از بین بردن باکتری های آب و شفاف سازی آب خواهد شد بنابراین پس از عبور آب از فیلتر کاغذی، عمل شفاف سازی آب نیز صورت گرفته و به استخر باز گردانده می شود.

پمپ تصفیه کریستالی فیلتری اینتکس قدرت تصفیه 9463 در ساعت داشته بنابراین می تواند برای انواع استخر پیش ساخته ایزی ست و فریمی مورد استفاده قرار بگیرد. از ویژگی های مهم در این محصول می توان به تایمر مخصوص جهت تنظیم تصفیه آب به صورت اتوماتیک، شلنگ های مخصوص نصب به انواع استخر پیش ساخته، ولتاژ کاری 110 ولت و وزن بسته بندی 11 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید پمپ تصفیه آب فیلتری کریستالی استخر پیش ساخته اینتکس می توانید محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس به روش آنلاین و یا به صورت تلفنی ثبت سفارش کنید.

نوع
فیلتری
قدرت تصفیه
۹۴۶۳ لیتر
وزن
۱۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...