پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه شنی اینتکس مدل 26646

از {{model.count}}

intex ۲۶۶۴۶ sand and krystal pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه شنی اینتکس با قدرت تصفیه 9546 لیتر در ساعت، یکی از بهترین و قوی ترین پمپ تصفیه آب تولید شده برای پاک سازی و شفاف سازی آب استخر هایی با ظرفیت 30 الی 35 هزار لیتر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای قابلیت شفاف سازی آب، نمایشگر نشان دهنده وضعیت پمپ و قابلیت تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک می باشد.

پمپ تصفیه شنی استخر پیش ساخته اینتکس، قوی ترین و بهترین پمپ تصفیه آب عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که نه تنها برای انواع استخر پیش ساخته فریمی و ایزی ست در سایز های بزرگ بلکه برای انواع استخر بتنی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ساختار تصفیه کنندگی شنی بوده و با شن سیلیس کار می کند از همین رو علاوه بر پاک سازی آب عمل شفاف سازی را نیز انجام خواهد داد. قدرت تصفیه این پمپ استخر اینتکس برابر با 9546 لیتر در ساعت بوده از همین رو قادر است استخر هایی با حداکثر ظرفیت 30 الی 35 هزار لیتری را تصفیه کند. مخزن شن این دستگاه برابر با 16 کیلوگرم بوده و مقدار شنی که در خود جای می دهد برای تصفیه استخر هایی با طول زیر 7 متر مناسب خواهد بود.

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته شنی اینتکس دارای دو نمایشگر دیجیتالی و آنالوگ برای نمایش وضعیت کارکرد این دستگاه بوده و از قابلیت تنظیم کارکرد اتوماتیک برخوردار است بنابراین نیازی به تنظیم دستی مکرر نخواهد بود. از ویژگی های دیگر این محصول می توان به شلنگ های مخصوص آب برای اتصال به استخر ها، هواگیری سریع و آسان، امکان کار با ولتاژ کاری 220 ولت و قابلیت استفاده از پمپ تصفیه برای مکش آب به دلیل قدرت بالای آن اشاره نمود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و دارای وزن 18.5 کیلوگرمی خواهد بود. برای خرید پمپ تصفیه شنی استخر پیش ساخته کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به روش تلفنی ثبت کنید.

نوع
شنی
ظرفیت تصفیه
۳۵۰۰۰ لیتر
قدرت تصفیه
9546 لیتر
وزن
۱۸.۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...