پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه شنی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26641

از {{model.count}}

intex 26641 filter sand krystal pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه شنی استخر پیش ساخته اینتکس سایز کوچک مدل 110 ولت، از قوی ترین پمپ تصفیه آب انواع استخر پیش ساخته با ظرفیت زیر 20 هزار لیتر بوده که توسط شن سیلیس اقدام به پاک سازی و شفاف سازی آب می کند. این محصول با برق شهری کار کرده و قابلیت تنظیم کار به صورت خودکار و تخلیه آب استخر را دارد. از این پمپ تصفیه شنی می توان برای انواع استخر پیش ساخته ایزی ست و فریمی استفاده کرد.

پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس مدل شنی و ولتاژ کاری 110 ولت، مدل کوچک از سری پمپ تصفیه آب شنی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که در میان قوی ترین و بهترین پمپ های پاک کننده آب استخر ها قرار می گیرد. این محصول برای تصفیه آب انواع استخر پیش ساخته فریمی، استخر پیش ساخته ایزی ست و استخر پیش ساخته اوال فریم بسیار کاربردی بوده و علاوه بر پاک سازی آب عمل شفاف سازی را نیز انجام خواهد بود.

این پمپ تصفیه آب اینتکس دارای مخزن 6.5 کیلوگرمی برای قرار گیری شن سیلیس بوده که از طریق دریچه تعبیه شده و شلنگ پلاستیکی همراه خود با آب درون استخر در رابطه خواهد بود. آب درون استخر مربوطه توسط پمپ به مخزن مکش شده و سپس از دریچه ای دیگر وارد استخر می شود تا دیگر نیازی به تعویض های زود به زود آب استخر پیش ساخته خود نباشد. قدرت تصفیه آب این پمپ استخر برابر با 2500 لیتر در ساعت بوده و معمولا برای استخر هایی با ظرفیت زیر 20 هزار لیتر استفاده می شود.

از ویژگی های دیگر دستگاه تصفیه شنی استخر پیش ساخته اینتکس می توان به نمایشگر دیجیتالی و آنالوگ وضعیت پمپ، امکان تنظیم کار به صورت اتوماتیک، تخلیه آب استخر، هواگیری آسان و وزن 8.3 کیلوگرمی آن اشاره نمود. برای خرید پمپ تصفیه آب شنی استخر پیش ساخته سایز کوچک کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع
شنی
ظرفیت تصفیه
16800 لیتر
قدرت تصفیه
3500 لیتر
وزن
8.2 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...