پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه شنی استخر پرتابل اینتکس مدل 26648

از {{model.count}}

intex 26648 Krystal sand pump

تعداد
نوع
25,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه شنی استخر پرتابل اینتکس با قدرت 10600 لیتر در ساعت، یکی از قوی ترین و بهترین پمپ تصفیه آب عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس برای انواع استخر پیش ساخته و بتنی بوده که دارای قابلیت پاک سازی و شفاف سازی آب به صورت دستی و یا اتوماتیک می باشد. این کالا برای استخر هایی با حداکثر ظرفیت 55 هزار لیتری قابل استفاده بوده و می تواند برای تمامی انواع استخر پیش ساخته بزرگ به کار رود.

پمپ تصفیه شنی استخر پرتابل اینتکس از قوی ترین و بهترین پمپ تصفیه آب عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای پاک سازی آب انواع استخر پیش ساخته و استخر بتنی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول همانند مدل مشابه خود (26647) دارای قدرت تصفیه 10600 لیتر در ساعت بوده، با این تفاوت که با برق 220 ولت کار می کند. ولتاژ کاری در دو مدل مشابه هیچ تاثیری در کارکرد و قدرت پمپ نداشته بلکه تنها متناسب با برق شهری کشور های مختلف تولید می شود. با توجه به قدرت تصفیه کنندگی این دستگاه، می توانید از آن برای پاک سازی آب استخر ها با ظرفیت حداکثر 50 الی 55 هزار لیتر استفاده نمایید بنابراین پاسخگوی تصفیه آب بزرگترین استخر پیش ساخته اینتکس و بست وی نیز خواهد بود.

مخزن شن این پمپ تصفیه استخر پیش ساخته ویلا برابر با 35 کیلوگرم بوده که می توانید از دو نوع شن عادی و شن سیلیس در آن استفاده نمایید. در صورت به کار بردن شن سیلیس، علاوه بر تصفیه آب، عمل شفاف سازی آب را نیز انجام خواهد داد. این دستگاه تصفیه اینتکس دارای دو نمایشگر دیجیتالی و آنالوگ برای نشان دادن وضعیت کارکرد پمپ بوده و می توانید اقدام به تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک کنید. از ویژگی های دیگر این لوازم جانبی پر کاربرد استخر اینتکس می توان به داشتن شلنگ مخصوص اتصال به انواع استخر ها، امکان استفاده از پمپ برای مکش آب استخر، هواگیری سریع و آسان و همچنین وزن بسته بندی 21.5 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید پمپ تصفیه شنی استخر پرتابل اینتکس می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

نوع
شنی
ظرفیت تصفیه
۵۵۰۰۰ لیتر
قدرت تصفیه
۱۰۶۰۰ لیتر
وزن
۲۱ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...