پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس مدل 26651

از {{model.count}}

intex 26651 krystal sand pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته فایبرگلاس اینتکس مدل 110 ولت شنی، بزرگترین و قوی ترین پمپ تصفیه عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که نه تنها برای انواع استخر پیش ساخته شنا، پرورش ماهی و کشاورزی بلکه برای انواع استخر بتنی نیز به دلیل قدرت بالای خود استفاده می شود. این محصول دارای نمایشگر وضعیت کارکرد و قابلیت تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک بوده و می تواند عمل شفاف سازی آب را نیز انجام دهد.

پمپ تصفیه استخر پیش ساخته فایبرگلاس، بزرگترین و قوی ترین پمپ تصفیه آب شنی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تمامی استخر پیش ساخته تولید شده توسط برند هایی همچون اینتکس، بست وی و ... در مدل های فایبرگلاس، فریمی برزنتی،  ایزی ست و حتی انواع استخر بتنی قابل استفاده می باشد. این پمپ تصفیه اینتکس دارای مخزن 55 کیلوگرمی برای ذخیره شن تصفیه بوده از همین رو با توجه به قدرت پاک سازی آب 11356 لیتر در ساعت خود می تواند برای استخر هایی که بالای 55 هزار لیتر ظرفیت آب داشته مورد استفاده قرار بگیرد. گفتنی است که در صورت پر کردن مخزن این پمپ استخر اینتکس با شن سیلیس، علاوه بر تصفیه آب، عمل شفاف سازی را نیز انجام خواهد داد.

پمپ تصفیه استخر فایبرگلاس intex قابلیت کار با برق 110 ولت را داشته که از طرفی مدل 220 ولت آن نیز تولید شده که کمی قدرت تصفیه کنندگی بیشتری نسبت به این مدل دارد. همانند مدل های کوچکتر خود، دو نمایشگر دیجیتالی و آنالوگ روی بدنه اصلی تعبیه شده تا وضعیت کارکرد پمپ را به نمایش بگذارد. از ویژگی های مهم در این محصول می توان به قدرت مکش بالای آب حتی جهت استفاده برای تخلیه آب استخر و امکان تنظیم کارکرد آن به صورت اتوماتیک اشاره نمود.

این پمپ تصفیه آب بزرگ اینتکس توسط نصاب فروشگاه مستر اینتکس به سرعت نصب و هواگیری شده و به دلیل داشتن شلنگ های مخصوص آب، نیاز به تهیه شلنگ آب مجزا را بر طرف ساخته است. این کالا در یک پکیج بسته بندی با وزن 23 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید پمپ تصفیه استخر پیش ساخته فایبرگلاس مدل شنی 110 ولت کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به روش تلفنی ثبت نمایید.

نوع
شنی
ظرفیت تصفیه
۵۵۰۰۰ لیتر
قدرت تصفیه
11356 لیتر
وزن
23 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...