پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه شنی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26652

از {{model.count}}

intex 26652 sand pump

تعداد
نوع
29,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه استخر پیش ساخته پرورش ماهی اینتکس، بزرگترین و قوی ترین پمپ تصفیه شنی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که از قدرت پاک سازی و شفاف سازی بالایی برخوردار است. این پمپ تصفیه آب اینتکس مخزن بزرگی برای قرار گیری شن تصفیه داشته و امکان تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک را خواهد داشت.

پمپ تصفیه شنی استخر پیش ساخته پرورش ماهی اینتکس، بزرگترین و قوی ترین پمپ تصفیه شنی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای انواع استخر هایی که ظرفیت آب بالای 60 هزار لیتر دارند مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ تصفیه اینتکس توسط شن تصفیه کار کرده و از مخزن 55 کیلوگرمی برخوردار می باشد به همین دلیل پاسخگوی تصفیه آب تمامی انواع استخر پیش ساخته تولید شده خواهد بود. این محصول بر خلاف مدل مشابه خود یعنی (26651) با برق 220 ولت کار کرده و دارای قدرت تصفیه آب 12113 لیتر در ساعت می باشد.

پمپ تصفیه استخر پیش ساخته کشاورزی اینتکس توسط شن سیلیس نیز کار کرده از همین رو علاوه بر پاک سازی آب، عمل شفاف سازی را نیز انجام خواهد داد. این دستگاه دارای دو نمایشگر دیجیتالی و آنالوگ برای نمایش وضعیت کارکرد بوده و قابلیت تنظیم به صورت اتوماتیک را نیز دارد از همین رو در مصرف برق و شن صرفه جویی خواهد شد.  از ویژگی های دیگر این پمپ تصفیه آب بزرگ اینتکس می توان به داشتن شلنگ مخصوص آب جهت اتصال به استخر ها، قابلیت استفاده برای تخلیه آب استخر، نصب و هواگیری سریع اشاره نمود. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 24 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید پمپ تصفیه آب شنی استخر پرورش ماهی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع
شنی
ظرفیت تصفیه
60000 لیتر
قدرت تصفیه
12113 لیتر
وزن
24 کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...