پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه آب شنی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 26642

از {{model.count}}

intex 26642 filter sand krystal pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه آب شنی استخر پیش ساخته مدل 220 ولت یکی از پر کاربرد ترین و قوی ترین پمپ تصفیه مخصوص استخر های زیر 20 هزار لیتر بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول علاوه بر پاک سازی آب عمل شفاف سازی را نیز انجام می دهد. داشتن ویژگی هایی از جمله تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک، هواگیری آسان، داشتن شلنگ های مخصوص اتصال به استخر و مخزن 6.5 کیلوگرمی از مزیت های کاربردی این کالا محسوب می شود.

پمپ تصفیه آب شنی استخر پیش ساخته سایز کوچک، یکی از قوی ترین و بهترین پمپ تصفیه آب عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس محسوب شده که جهت استفاده برای استخر هایی که ظرفیت زیر 20 هزار لیتر دارند کاربرد خواهد داشت. همانطور که می دانید عمل پاک سازی آب توسط این مدل از پمپ های شرکت اینتکس به وسیله شن های سیلیس صورت می گیرد از همین رو توان شفاف سازی آب را نیز خواهند داشت. این پمپ تصفیه در سایز های بزرگتر نیز تولید شده که برای استخر هایی با ظرفیت بالاتر استفاده خواهد شد.

از مهمترین ویژگی های پمپ تصفیه شنی اینتکس می توان به قابلیت تنظیم کار به صورت اتوماتیک، امکان مکش آب استخر توسط این پمپ، داشتن نمایشگر دیجیتال و آنالوگ برای نشان دادن وضعیت کارکرد پمپ تصفیه و هواگیری آسان آن اشاره نمود. قدرت تصفیه این پمپ برابر با 2500 لیتر در ساعت بوده و تنها تفاوت آن با مدل مشابه (26641) در ولتاژ کاری آن می باشد از همین رو این مدل با برق 220 ولت کار خواهد کرد. این کالا وزن بسته بندی 8.2 کیلوگرمی داشته و مخزن شنی به مقدار 6.5 کیلوگرم خواهد داشت. برای خرید پمپ تصفیه آب شنی استخر پیش ساخته اینتکس می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

نوع
شنی
ظرفیت تصفیه
۱۶۸۰۰ لیتر
قدرت تصفیه
۳۵۰۰ لیتر
وزن
۸.۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...