پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه آب شنی استخر پرتابل اینتکس مدل 26675

از {{model.count}}

intex 26675 sand filter pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه آب شنی استخر پرتابل اینتکس یکی از قوی ترین مدل های تولید شده برای پاک سازی و شفاف سازی آب انواع استخر پیش ساخته و استخر بتنی بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای قدرت تصفیه 10600 لیتر در ساعت بوده و تفاوت آن با مدل مشابه خود در کارکرد با برق شهری 220 ولت می باشد.

پمپ تصفیه آب شنی اینتکس مناسب برای انواع استخر پرتابل و انواع استخر بتنی، یکی از قوی ترین پمپ تصفیه شنی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس محسوب شده که می تواند برای بزرگترین استخر پیش ساخته برند های مختلف اینتکس، بست وی و ... مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول با شن سیلیس عمل پاک سازی آب را انجام داده و از طرفی با توجه به نوع شن به کار رفته می تواند باعث شفاف سازی آب نیز شود. قدرت بالای پمپاژ و مکش آب این دستگاه باعث شده تا در تخلیه آب استخر نیز بسیار کاربردی باشد. این محصول دارای مخزن 35 کیلوگرمی بوده از همین رو با توجه به مقدار بالای ظرفیت قرار گیری شن خود، بهترین گزینه برای انواع استخر بزرگ خانگی و باشگاهی خواهد بود.

قدرت تصفیه پمپ شنی اینتکس برابر با 10600 لیتر در ساعت بوده از همین رو بهترین گزینه برای تصفیه آب استخر هایی که حداکثر 60 الی 65 هزار لیتر ظرفیت آب دارند خواهد بود. این کالا دارای دو نمایشگر دیجیتالی و آنالوگ برای نشان دادن وضعیت کارکرد پمپ بوده و از طرفی امکان تنظیم کارکرد این دستگاه به صورت اتوماتیک را فراهم می سازد. از خصوصیت و ویژگی های دیگر پمپ شنی استخر پیش ساخته پرتابل اینتکس می توان به شلنگ آب مخصوص نصب روی استخر، هواگیری سریع و آسان و وزن بسته بندی 22 کیلوگرمی آن اشاره کرد. جهت خرید پمپ تصفیه آب شنی استخر پرتابل اینتکس کافیست با توجه به سایز استخر خود، به دو روش اینترنتی و یا تلفنی کالای مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

نوع
شنی
ظرفیت تصفیه
۶۵۰۰۰ لیتر
قدرت تصفیه
10600 لیتر
وزن
۲۲ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...