پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد یو اس بی اینتکس مدل 66635

از {{model.count}}

intex 66635 electric USB air pump

تعداد
نوع
1,320,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد یو اس بی اینتکس از جدید ترین پمپ باد برقی 5 ولت عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای راه اندازی انواع محصولات بادی کاربرد خواهد داشت. این تلمبه یو اس بی اینتکس علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را توسط دریچه هوای مجزا انجام داده و دارای نازل دو سایز می باشد. این محصول قابلیت کار با پاور بانک های 2 آمپری، آداپتور های 5 ولت 2 آمپر و برق فندکی خودرو را خواهد داشت.

پمپ باد یو اس بی محصولات بادی اینتکس، جدید ترین پمپ باد برقی تولید شده توسط برند intex بوده که قابلیت کار با برق 5 ولت را دارد. این تلمبه برقی در واقع دارای یک کابل با درگاه USB بوده که امکان کار با برق فندکی خودرو (در صورت استفاده از فندکی های یو اس بی)، آداپتور های یو اس بی تبدیل کننده و حتی پاوربانک های 2 آمپری را دارد از همین رو بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها جهت راه اندازی انواع محصولات بادی از جمله تشک بادی، تشک روی آب، قایق بادی، لوازم شنا و تفریحات بادی و ... خواهد بود.

از ویژگی های مهم پمپ برقی یو اس بی اینتکس می توان به قابلیت مکش هوا با قدرت مشابه پمپاژ باد از طریق دریچه فوقانی اشاره کرد. همچنین برای اتصال به انواع دریچه های باد در سایز های مختلف یک نازل دو سایز برای این پمپ در نظر گرفته شده که به راحتی قابل اتصال و استفاده خواهد بود. دقت داشته باشید که این محصول باتری داخلی نداشته و امکان شارژ را نخواهد داشت بلکه به صورت مستقیم با برق 5 ولت کار خواهد کرد. همراه این کالا یک کیف حمل پارچه ای نیز برای مراقبت و حمل بهتر قرار داده شده است. برای خرید پمپ باد یو اس بی اینتکس مدل 2023 کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس خریداری نمایید.

نوع پمپ
USB
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
600 گرم
ابعاد
9 * 8.5 سانتی متر
میزان تولید باد
150 لیتر در دقیقه

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...