پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد پدالی کوچک بست وی مدل 62147

از {{model.count}}

bestway 62147 paddle air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد پدالی کوچک بست وی، سبک ترین و مقرون به صرفه ترین پمپ باد پایی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت راه اندازی انواع محصولات بادی کوچک و متوسط استفاده می شود. این محصول دارای قابلیت مکش هوا نیز بوده و از قدرت 300 میلی لیتر هوا در هر بار سایکل کردن (فشردن) برخوردار خواهد بود.

پمپ باد پدالی کوچک بست وی یکی از سبک ترین و پر کاربرد ترین پمپ باد محصولات بادی سایز کوچک و متوسط بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی بوده و از حجم هوای 0.3 لیتر در هر بار فشردن پمپ (سایکل) بهره می برد. این محصول دارای یک شلنگ هوا با نازل سه اندازه ای بوده که امکان اتصال به انواع دریچه هوا را فراهم می سازد. از مهمترین ویژگی های این پمپ باد پایی می توان به قابلیت مکش هوا از دریچه مجزا اشاره کرد.

ارتفاع پمپ باد پدالی کوچک برابر با 13 سانتی متر بوده و دارای وزن بسته بندی بسیار سبک 150 گرمی می باشد از همین رو با توجه به حجم کوچک خود می تواند حتی توسط کوله پشتی نیز حمل و استفاده شود. از دیگر ویژگی این تلمبه پایی بست وی می توان به پمپاژ و مکش هوا در دو جهت فشردن آن اشاره نمود. برای خرید پمپ باد پدالی کوچک بست وی می بایست در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در کوتاه ترین زمان برای شما ارسال شود.

نوع پمپ
پدالی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۱۳۰ گرم
ابعاد
۱۳*۱۳ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...