پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد فندکی اینتکس مدل 66626

از {{model.count}}

intex 66626 air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد فندکی اینتکس از پر کاربرد ترین پمپ برقی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که توسط برق خودرو کار می کند. این محصول برای سفر های کمپ  طبیعت گردی به منظور راه اندازی انواع محصولات بادی از جمله قایق بادی، تشک داخل ماشین، انواع تخت بادی و تشک بادی و لوازم بادی تفریحی بسیار کاربردی خواهد بود. این محصول قابایت مکش هوا را با قدرت پمپاژ خواهد داشت.

پمپ باد فندکی اینتکس یکی از انواع پمپ باد برقی پرتابل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که تنها با برق خودرو های مختلف کار می کند به همین دلیل بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت ها می باشد. این محصول همانند مدل های مشابه خود از قابلیت پمپاژ و مکش هوا برخوردار می باشد به همین دلیل نیازی به تخلیه باد به صورت دستی نخواهد بود. با وجود کمتر بودن قدرت این پمپ فندکی اینتکس نسبت به پمپ برقی، داشتن قابلیت حمل از مزیت های بزرگ آن محسوب می شود. برای پمپاژ هوا می توان از دریچه کناری و جهت تخلیه باد نیز از دریچه تعبیه شده در قسمت فوقانی استفاده نمود.

ابعاد این پمپ باد برابر با 12 × 10 × 15 سانتی متر بوده و حدود 600 گرم وزن دارد بنابراین اشغال فضای بسیار کمی را هنگام حمل در مسافرت ها خواهد داشت. این تلمبه برقی اینتکس به همراه خود یک نازل سه سر در سه سایز مختلف داشته که از طریق آن می توان انواع محصولات بادی از جمله تخت بادی، تشک بادی، قایق بادی، کاناپه بادی، استخر بادی و ... را به راحتی راه اندازی نمود. برای خرید پمپ باد فندکی دو کاره کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع پمپ
فندکی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
600 گرم
ابعاد
12 × 10 × 15 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...