پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد دستی کوچک بست وی مدل 62002

از {{model.count}}

bestway 62002 hand pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد دستنی کوچک بست وی، یکی از سبک ترین و کوچک ترین پمپ باد محصولات بادی تولید شده توسط برند های مختلف بوده که به وسیله نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این پمپ باد قابلیت پمپاژ هوا در دو جهت را داشته تا حجم هوای بیشتری تولید کند. همچنین از ویژگی های دیگر آن می توان به شلنگ مخصوص و نازل سه سر در سه سایز مختلف اشاره کرد.

پمپ باد دستی کوچک بست وی مدل تک کاره، یکی از پر فروش ترین پمپ باد محصولات بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت راه اندازی انواع محصولات بادشو در برند های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع شلنگ و نازل سه سایز تعبیه شده روی این پمپ باد ارزان قیمت باعث شده تا امکان راه اندازی محصولات بادی در ابعاد و اندازه های مختلف را فراهم سازد. از ویژگی های مهم در این محصول می توان به قابلیت باد زدن در دو جهت اشاره کرد بنابراین هنگام فشردن اهرم به داخل و همچنین برگشت آن نیز عمل پمپاژ هوا را انجام خواهد داد تا در نتیجه باعث تولید حجم باد بیشتری شود.

تلمبه کوچک محصولات بادی بست وی تولید شده از متریال پلاستیک ضخیم مقاوم در برابر آب و ضربه بوده و در صورت آسیب دیدن و یا جدا شدن قطعات آن از هم به راحتی قابل تعمیر خواهد بود. ابعاد این کالا 32 در 13 سانتی متر بوده و از وزن بسته بندی 350 گرمی برخوردار می باشد. برای خرید پمپ باد دستی کوچک محصولات بادی بست وی می توانید به مراجعه با سایت نمایندگی اینتکس و یا به روش تلفنی محصول مورد نظر را ثبت سفارش کنید.

نوع پمپ
دستی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
ندارد
قابلیت ضدآب
دارد
وزن
۱۰۰ گرم
ابعاد
۲۰*۸ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...