پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد دستی بزرگ بست وی مدل 62030

از {{model.count}}

bestway 62030 hand air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد دستی بزرگ بست وی، بزرگترین سایز از پمپ باد دستی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت راه اندازی انواع محصولات بادی بزرگ و کوچک تولید شده است. این محصول دارای ساختار دو کاره بوده از همین رو عمل پمپاژ و مکش باد را توسط دو دریچه هوای مجزا انجام می دهد. همچنین یک شلنگ با نازل سه سر برای این پمپ باد در نظر گرفته شده تا به راحتی به دریچه های هوا در سایز متفاوت متصل شود.

پمپ باد دستی بزرگ بست وی، مهمترین لوازم جانبی برای راه اندازی انواع محصولات بادی محسوب شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این پمپ باد دستی دارای سایز بزرگ با قدرت پمپاژ هوای بالا بوده و بر خلاف مدل متوسط و کوچک خود از قابلیت مکش باد نیز برخوردار می باشد از همین رو نیازی به تخلیه هوای محصولات بادی خود به صورت دستی نخواهد بود. همراه این پمپ باد یک شلنگ پلاستیکی قرار داشته که یک طرف آن به راحتی به دریچه های پمپاژ و تخلیه باد متصل شده است.

طرف دیگر شلنگ یک نازل در سه سایز مختلف تعبیه شده که امکان راه اندازی انواع محصولات بادی بزرگ مانند قایق بادی، استخر بادی، تشک بادی و ... را فراهم می سازد. از ویژگی های دیگر این پمپ باد دستی دو کاره بست وی می توان به ابعاد 48 در 20 سانتی متر آن و داشتن وزن بسته بندی 1.1 کیلوگرمی آن اشاره کرد. برای خرید پمپ باد دستی بزرگ بست وی کافیست با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس محصول خود را ثبت سفارش کنید.

نوع پمپ
دستی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
دارد
وزن
۱.۱ کیلوگرم
ابعاد
۴۸*۲۰ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...