پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد دستی بزرگ اینتکس مدل 68605

از {{model.count}}

intex 68605 large hand pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد دستی بزرگ اینتکس، قوی ترین و بهترین پمپ باد محصولات بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که علاوه بر قابلیت پمپاژ هوا، عمل مکش باد را نیز انجام می دهد. این محصول قدرت تولید هوای بالایی داشته و در دو جهت رفتو برگشت هوای زیادی را تولید می کند از همین رو برای بزرگترین محصولات بادی نیز مانند قایق بادی، استخر بادی خانوادگی و ... مناسب می باشد.

پمپ باد دستی بزرگ اینتکس یکی از پرکاربرد ترین پمپ باد محصولات بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برخلاف مدل متوسط و کوچک خود علاوه بر قابلیت پمپاژ، عمل مکش هوا را انجام می دهد. طراحی و ساختار این پمپ باد به گونه‌ای بوده که از جای مخصوص قرار گیری پا بهره‌ مند است از همین رو می توان با تعادل و قدرت بالایی اقدام به پمپاژ یا مکش هوا کرد. یکی از مهمترین ویژگی های این پمپ دستی اینتکس امکان باد زدن در دو جهت می‌باشد بنابراین قدرت پمپاژ ۳۰ لیتر هوا را در هر رفت و برگشت خواهد داشت. این محصول به همراه خود یک شلنگ و یک سری ٣ عددی داشته که بر اساس آن می توان انواع محصولات بادی را راه‌ اندازی و از باد تخلیه کرد. ابعاد این پمپ برابر با (طول: 38 سانتی متر، عرض: 19 سانتی متر، ارتفاع: 12 سانتی متر) بوده و دارای بدنه ای سبک و مقاوم می باشد. برای خرید پمپ باد دستی بزرگ اینتکس کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کنید.

نوع پمپ
دستی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
دارد
وزن
700 گرم
ابعاد
38 × 19 × 12 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...