پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی 110 ولت بست وی مدل 62146

از {{model.count}}

bestway 62146 110V air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی 110 ولت بست وی، یکی از انواع تلمبه برقی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس برای راه اندازی انواع محصولات بادی اعم از تشک بادی، کاناپه بادی، استخر بادی، قایق بادی و ... بوده که عمل مکش هوا را نیز انجام می دهد. این محصول دارای نازل سه سایز بوده و از یک دستگیره حمل بهره می برد.

پمپ باد برقی 110 ولت بست وی، یکی از جدید ترین پمپ باد محصولات بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس می باشد. این پمپ باد همانند مدل های مشابه خود علاوه بر داشتن قابلیت پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز در مدت زمان کوتاهی انجام می دهد. این محصول دارای مدل 220 ولت نیز بوده اما برای استفاده از این پمپ باد در ایران می توانید از مبدل 110 به 220 ولت استفاده کنید. قدرت پمپاژ و مکش هوا در این پمپ باد برقی برابر با 1100 لیتر در دقیقه بوده به همین دلیل می تواند محصولات بادی بزرگ را راه اندازی کند. ابعاد تلمبه برقی بست وی برابر با 20 × 12 × 12.2 سانتی متر بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 810 گرمی عرضه می شود.

این محصول دارای یک نازل سه عددی به هم متصل شده در سه سایز مختلف بوده تا انواع دریچه های هوا در اندازه های مختلف متصل شود بنابراین امکان راه اندازی انواع قایق بادی، تشک بادی، کاناپه بادی، استخر بادی، جامپینگ بادی و ... را فراهم خواهد ساخت. از ویژگی های دیگر این پمپ باد برقی دو کاره می توان به دستگیره مخصوص استفاده و حمل آن اشاره کرد. برای خرید پمپ باد برقی 110 ولت بست وی می توانید به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

نوع پمپ
برقی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۸۱۰ گرم
ابعاد
20 × 12 × 12.2 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...