پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی 110 ولت بست وی مدل 62140

از {{model.count}}

bestway 62140 electric 110V air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی 110 ولت بست وی مدل 62140 پمپ باد برقی ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که برای باد کردن و خالی کردن باد انواع محصولات بادی نظیر تشک بادی، تخت بادی، قایق بادی و مبل بادی مورد استفاده قرار میگیرد برای خرید و قیمت پمپ باد برقی 110 ولت بست وی مدل 62140 از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

پمپ باد برقی 110 ولت بست وی مدل 62140 از سری پمپ باد های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، همانطور که میدانید بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم و محصولات بادی می باشد که برای باد کردن و استفاده از محصولات خود یک سری محصولات دیگر تولید کرده است نظیر پمپ باد که با استفاده از پمپ باد می توانید محصول خود را باد کرده و از آن استفاده کنید. البته یک سری از پمپ باد ها دو حالته می باشند و می توانید از آن برای خالی کردن باد محصول خود استفاده کنید. پمپ باد ها دارای انواع مختلفی هستند که عبارت اند از پمپ باد دستی، پمپ باد سوزنی، پمپ باد برقی، پمپ باد پدالی، پمپ باد برقی، پمپ باد فندکی، پمپ باد شارژی و باتری خور که این پمپ باد از نوع برقی می باشد که برای استفاده از آن باید به برق 110-120 ولت متصل شوید.

شایان ذکر است که این پمپ به صورت دوکار عمل میکند و می توانید از آن برای خالی کردن و یا باد کردن محصول بادی خود استفاده کنید. از این پمپ باد بست وی می توانید برای باد کردن انواع تشک بادی، استخر بادی، قایق بادی، مبل بادی و .... استفاده کنید. پمپ باد بست وی برقی دارای نازل سه سر برای راحت تر باد کردن و یا خالی کردن استفاده کنید. برای خرید پمپ باد برقی 110ولت بست وی مدل 62140 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی در ایران می باشد که محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

نوع پمپ
برقی ۱۱۰ ولت
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۱.۲ کیلوگرم
ابعاد
۲۰*۳۰ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...