پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی فندکی بست وی مدل 62143

از {{model.count}}

bestway 62143 12V electric air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی فندکی بست وی مدل 62143 از سری پمپ باد ساخته شده توسط برند بست وی، از نوع برقی فندکی،مناسب برای استفاده در سفر و یا در منزل، دارای نازل سه سر برای باد کردن انواع محصولات بادی برای خرید و قیمت پمپ باد برقی فندکی بست وی از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

پمپ باد یکی از ضروری ترین لوازم جانبی محصولات بادی می باشد با کمک این محصول به راحتی می توانید انواع محصولات بادی را باد کنید، البته شایان ذکر است که برخی از پمپ باد ها دو حالته می باشد یعنی می توانید باد محصول بادی خود را با استفاده از این پمپ خالی کنید. پمپ باد دارای انواع مختلفی می باشد، پمپ باد دستی، پمپ باد پدالی، پمپ باد برقی، پمپ باد فندکی و..... که هر کدام از اینها مناسب برای یک سری محصولات بادی هستند. این پمپ باد از نوع برقی فندکی می باشد یعنی می انید در صورت نبودن برق مستقیم از برق خودرو استفاده کنید. شایان ذکر است که این محصول از طریق اتصال به برق 120 ولت انرژی خود را تامین میکند. بدنه این محصول از پلاستیک ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد.

شایان ذکر است که این پمپ باد دو حالته می باشد بدین معنی است که می توانید از طریق این پمپ باد محصول بادی خود را نیز خالی کنید، این پمپ باد برقی فندکی بست وی مناسب برای باد کردن انواع محوصات بادی نظیر تشک بادی، تخت بادی، استخر بادی، قایق باد، مبل و کاناپه بادی. برای خرید پمپ باد برقی فندکی بست وی مدل 62143 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی اقدام به عمل آورید.

نوع پمپ
برقی فندکی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۱ کیلوگرم
ابعاد
۲۰*۲۵ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...