پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی فندکی اینتکس مدل 66633

از {{model.count}}

intex 66633 electric and 12V pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی فندکی اینتکس مدل جدید یکی از پر کاربرد ترین پمپ باد محصولات بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که از قدرت پمپاژ و مکش بالایی برخوردار است. این کالا توسط برق شهری و برق 12 ولت فندکی خودرو ها کار کرده از همین رو برای استفاده در منزل و مسافرت ها کاربردی خواهد بود.

پمپ باد برقی فندکی اینتکس یکی از جدید ترین پمپ باد محصولات بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت راه اندازی محصولاتی همچون تشک بادی، کاناپه بادی، مبل بادی، استخر بادی، جامپینگ بادی، قایق بادی و ... مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به اینکه این پمپ باد قابلیت کار با برق شهری و برق خودرو را داشته، می تواند در مسافرت ها نیز بسیار کاربردی باشد. یک دریچه هوای مجزا با سه سایز مختلف برای این تلمبه فندکی اینتکس در نظر گرفته شده که امکان باد زدن به انواع محصولات بادی را فراهم می سازد.

دریچه تعبیه شده در قسمت کناری برای باد زدن و دریچه فوقانی نیز برای تخلیه هوا استفاده می شود. ابعاد این کالا برابر با 18 × 11 × 9 سانتی متر بوده و وزنی معادل 540 گرم دارد. جهت خرید پمپ باد برقی فندکی دو کاره جدید کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا سفارش خود را به روش تلفنی و حتی حضوری ثبت کنید.

نوع پمپ
برقی و فندکی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۵۴۰ گرم
ابعاد
18 × 11 × 9 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...