پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی فندکی اینتکس مدل 66632

از {{model.count}}

intex 66632 electric and 12v pump

تعداد
نوع
1,760,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی فندکی اینتکس یکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین پمپ باد محصولات بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای راه اندازی انواع محصولاتی همچون تخت خواب بادی، تشک بادی،قایق بادی، استخر بادی، وان بادی، کاناپه بادی، مبل بادی، تشک داخل ماشین،قایق بادی و سایر محصولات بادشو مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول هم با برق مستقیم و هم توسط برق فندکی خودرو کار کرده و قابلیت پمپاژ و مکش باد را دارد.

پمپ باد برقی فندکی اینتکس یکی از پر کاربرد ترین و پر استفاده ترین پمپ باد محصولات بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای راه اندازی تمامی محصولات بادی در زمینه های مختلف قابل استفاده خواهد بود. این پمپ باد ساخته شده از متریال پلاستیک فشرده و مقاوم بوده و در برابر ضربه های سطحی مقاوم خواهد بود. مهمترین ویژگی این محصول دو کاره بودن آن است. دو دریچه هوا روی بدنه اصلی تعبیه شده که دریچه فوقانی برای مکش باد و دریچه بیرونی برای پمپاژ هوا خواهد بود بنابراین برای راه اندازی انواع تخت بادی، تشک بادی، استخر بادی، وان بادی، جکوزی بادی، قایق بادی و غیره قابل استفاده خواهد بود. این محصول تولید سفارش اروپا بوده به همین دلیل به رابط دو شاخه از رابط سه شاخه استفاده شده است.

پمپ باد فندکی برقی اینتکس قابلیت کار با برق 220 ولت شهری داشته در حالی که این محصول با برق 12 ولت کار می کند از همین رو برای تبدیل ولتاژ از یک آداپتور مخصوص بهره مند است. در کنار این ویژگی یک رابط فندکی مخصوص خودرو نیز قرار داده شده که این پمپ باد را با مدل برقی ساده متمایز ساخته است به همین دلیل برای سفر های کمپ و طبیعت گردی نیز قابل استفاده خواهد بود. گفتنی است که در کنار این پمپ باد اینتکس یک نازل سه سر در سه سایز مختلف قرار داده شده تا توسط آن امکان راه اندازی و تخلیه باد انواع محصولات بادی را داشته باشید. برای خرید پمپ باد برقی فندکی اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به دو روش تلفنی و حضوری اقدام به ثبت سفارش کنید.

نوع پمپ
برقی فندکی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۱ کیلوگرم
ابعاد بسته بندی
15 × 13 × 12 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...