پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی بست وی مدل 62164

از {{model.count}}

bestway 62164 electric pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی بست وی مدل 62164 از سری پمپ باد ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، این پمپ از طریق اتصال به برق مستقیم 12 ولت کار میکند و دارای دو حالت دهنده و مکنده دارد که می تواند محصول شما را باد و یا باد آن را خالی کند. برای خرید و قیمت پمپ باد برقی بست وی مدل 62164 از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

پمپ باد برقی بست وی مدل 62164 از سری پمپ باد برقی های ساخته شده توسط برند بست وی می باشد که برای باد کردن انواع محصولات بادی ساخته شده توسط برند بست وی و اینتکس قابل استفاده می باشد. ساختار این پمپ بادی برقی می باشد که از طریق اتصال به برق می توانید از آن استفاده کنید، لازم بذکر است که اتصال این پمپ باد تنها به برق ۱۲ ولت میسر می باشد. همانطور که میدانید پمپ باد ها دارای انواع مختلفی هستند که به پمپ باد برقی می توان لقب بهترین نوع را داد زیرا قدرت و سرعت بسیار بالایی دارد.

بر روی این پمپ باد برقی بست وی یک عدد شیلنگ مخصوص باد کردن قرار داده شده است که در قسمت انتهای آن سه عدد نازل مخصوص باد کردن انواع محصولات بادی نظیر، استخر بادی، تشک بادی، قایق بادی ، وان بادی و …. است.  ابعاد پمپ باد برقی بست وی برابر است با 21×13×12 سانتی متر که به راحتی می توانید آن را در هر مکانی قرار دهید. برای خرید پمپ باد برقی بست وی مدل 62164 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. گفتنی است که این پمپ دو کاره می باشد با نصب شلنگ به قسمت مخالف آن می توانید باد محصول مورد نظر خود را خالی کنید.

نوع پمپ
برقی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۱.۵ کیلوگرم
ابعاد
21×13×12 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...