پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی بست وی مدل 62145

از {{model.count}}

bestway 62145 electric air pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی بست وی مدل 62145 از سری پمپ باد های ساخته شده توسط برند بست وی مناسب برای باد کردن انواع محصولات بادی دارای نازل سه سر، اتصال به برق مستقیم، برای خرید پمپ باد برقی بزرگ بست وی از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

پمپ باد برقی بست وی مدل 62145 برای باد کردن انواع محصولات بادی یک وسیله ای به نام پمپ باد تولید شده است که با کمک آن به راحتی می توانید محصول بادی خود را باد کرده و از آن استفاده کنید. پمپ باد در انواع مختلفی ساخته شده است که این پمپ باد از نوع برقی می باشد، البته مدل های مختلف دیگری نظیر پمپ باد دستی، پمپ باد پدالی، پمپ باد فندکی و.... هر کدام از این پمپ ها نیز از نظر ابعاد و برند با یکدیگر تفاوت دارند. این پمپ باد از طریق اتصال به برق مستقیم انرژی مورد نظر خود را تامین میکند که این اتصال از طریق کابل برق دو شاخه 220 ولت صورت میگیرد.

قدرت خروجی این پمپ باد از انواع مدل های برقی دیگر بیشتر می باشد. پمپ باد برقی بست وی مدل 62145 دو حالته می باشد که از این طریق می توانید باد محصول مورد نظر خود را نیز خالی کنید و به حالت وکیوم در بیاورید. با خرید پمپ باد برقی می توانید انواع محصولات بادی نظیر، استخر بادی، تخت بادی، تشک بادی و... را باد کرده و یا باد آن را نیز خالی کنید. پمپ باد برقی 62145 محصول برند بست وی است که مناسب برای تمامی محصولات بادی هست. بر روی این محصول یک عدد نازل سه سر قرار گرفته شده است که به کمک این نازل می توانید انواع محصولات بادی را باد کنید. برای خرید پمپ باد برقی بست وی مدل 62145 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که محصولات خود را باضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

نوع پمپ
برقی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۵۰۰ گرم
ابعاد
۱۵*۲۰ سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...