پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی اینتکس 220 ولت مدل 58640

از {{model.count}}

intex 58640 electric pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی اینتکس مدل 220 ولت در رنگ آبی از سری تلمبه برقی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای راه اندازی انواع محصولات بادی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای ویژگی دوکاره بوده و علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام می دهد. همچنین یک نازل یا تبدیل سه سر در کنار این کالا قرار داده شده تا امکان اتصال به دریچه های هوا در سایز های مختلف را داشته باشد.

پمپ باد برقی اینتکس مدل 220 ولت در رنگ آبی یکی از انواع پمپ باد برقی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس برای راه اندازی انواع محصولات بادی بوده که مختص لوازم بادی عرضه شده در آسیا می باشد. این محصول همانند مدل مشابه 110 ولت خود طراحی و ساخته شده و دارای قابلیت دوکاره می باشد. ویژگی دو کاره بوده این محصول به پمپاژ و مکش هوای آن بر می گردد. یک دریچه هوا در قسمت کناری برای پمپاژ هوا و یک دریچه نیز در قسمت فوقانی تعبیه شده که برای وکیوم کردن استفاده می شود.

ابعاد این تلمبه برقی اینتکس برابر با 14 × 10 × 12 سانتی متر بوده و داری وزن 680 گرمی می باشد. همراه این پمپ هوا برقی یک نازل سه سر قرار داده شده که سه سایز مختلف دارد از همین رو امکان راه اندازی انواع محصولات بادی اینتکس و سایر برند ها را فراهم می سازد. محصولاتی همچون تشک بادی، کاناپه بادی، قایق بادی، مبل بادی، استخر بادی و ... در کوتاه ترین زمان توسط این پمپ اینتکس راه اندازی می شود. برای خرید پمپ باد برقی 220 ولت اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع پمپ
برقی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۶۸۰ گرم
ابعاد
14 × 10 × 12 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...