پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی اینتکس 110 ولت مدل 66623

از {{model.count}}

intex 66623 110 volt electric pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی اینتکس 110 ولت مدل 66623 یکی از پمپ بادی های تولید شده توسط برند اینتکس می باشد، این پمپ بادی با اتصال به برق می توانید از آن استفاده کنید. بر روی این محصول ناز های مخصوص برای باد کردن محصول قرار داده شده است. برای خرید پمپ باد برقی اینتکس می توانید از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

پمپ باد برقی اینتکس 110 ولت مدل 66623 برای باد کردن محصولات بادی باید از پمپ باد مخصوص استفاده کنید که توسط برند های تولید کننده محصولات بادی تولید می شود. این پمپ باد برقی توسط برند اینتکس تولید شده است، همانطور که می دانید اینتکس یکی از تولید کنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولات بادی با کیفیتی را تولید می کند. پمپ باد دارای انواع مختلفی می باشد که عبارت اند از، پمپ باد برقی، پمپ باد دستی، پمپ باد پدالی، پمپ باد فندکی، پمپ باد باتری خور، پمپ باد شارژی که شرکت اینتکس همه این پمپ ها را تولید می کند.

البته هر کدام از این پمپ ها دارای انواع مختلفی هستند. این پمپ باد به صورت برقی تولید و طراحی شده است که دارای قدرت بالایی می باشد که می توانید از آن برای باد کردن انواع محصولات بادی خود استفاده کنید. لازم به ذکر است که این پمپ باد قابلیت دهش و مکش دارد، به این معنی می باشد که شما هم می توانید محصول خود را باد کنید و یا باد آن را خالی کنید. بر روی این محصول یک عدد نازل سه تایی و یک عدد شیلنگ ناز دار قرار داده شده است که با کمک این نازل هامی توانید انواع محصولات بادی را باد کنید. برای خرید پمپ باد برقی اینتکس 110 ولت مدل 66623  می توایند از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات اینتکس در ایران می باشد.

نوع پمپ
برقی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۱ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای نازل های مختلف
قابل استفاده برای راه اندازی تمام محصولات بادی اینتکس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...