پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی اینتکس 110 ولت مدل 58639

از {{model.count}}

intex 58639 110V electric pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی 110 ولت اینتکس مدل رنگی از سری پمپ باد دو کاره عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که از خاصیت دو کاره برخوردار است. این تلمبه برقی اینتکس علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام داده و با توجه به داشتن نازل سه سر در سه سایز مختلف امکان راه اندازی انواع محصولات بادی را فراهم می سازد.

پمپ باد برقی اینتکس مدل 110 ولت در رنگ آبی از جدید ترین پمپ باد محصولات بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت راه اندازی انواع تشک بادی، تشک داخل ماشین، استخر بادی، قایق بادی، مبل بادی، کاناپه بادی و بسیاری از محصولات بادی بزرگ و کوچک کاربرد خواهد داشت. این محصول دارای قدرت پمپاژ بالایی بوده و توسط تبدیل مخصوص به برق شهری ایران که 220 ولت بوده وصل شده و کار خواهد کرد. از ویژگی های مهم در این تلبمه برقی اینتکس می توان به قابلیت مکش هوا با قدرت پمپاژ جهت وکیوم کردن اشاره کرد. دریچه هوای قسمت کناری برای پمپاژ هوا و دریچه هوای قسمت فوقانی نیز برای مکش باد استفاده می شود.

همراه پمپ باد دو کاره برقی اینتکس یک نازل سه سر با سایز های مختلف قرار داده شده که امکان راه اندازی انواع محصولات بادی را از طریق این نازل یا تبدیل به مصرف کنندگان می دهد. متریال این محصول از پلاستیک فشرده و بسیار مقاوم بوده و دارای ابعاد 14 × 10 × 12 سانتی متر می باشد. این محصول همچنین ابعاد بسته بندی 14.5 × 12.5 × 14.3 سانتی متر داشته و دارای وزن 680 گرمی خواهد بود. برای خرید پمپ باد برقی اینتکس مدل 110 ولت کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

نوع پمپ
برقی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۶۸۰ گرم
ابعاد
14 × 10 × 12 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...