پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی اینتکس مدل 66644

از {{model.count}}

intex 66644 electric pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی اینتکس مدل 66644 از سری پمپ باد برقی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد که یکی از قوی ترین پمپ باد برقی ها می باشد، مناسب برای باد کردن انواع محصولات بادی، برای خرید و قیمت پمپ باد برقی اینتکس مدل 66644 می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

برای باد کردن انواع محصولات بادی نیازمند یک وسیله ای به نام پمپ باد هستیم که این پمپ باد ها دارای انواع مختلفی هستند، پمپ باد برقی، پمپ باد فندکی، پمپ باد دستی، پمپ باد سوزنی، پمپ باد پدالی، پمپ باد باتری خور از انواع آنها هستند که هر کدام از این پمپ ها مناسب برای استفاده در شرایط و برای محصولات مختلفی هستند. برای باد کردن انواع محصولات بادی نظیر، استخر بادی، قایق بادی و ... از ای پمپ ها استفاده میکنند. پمپ باد برقی اینتکس مدل 66644 یکی از قوی ترین پمپ باد های اینتکس می باشد که در کسری از دقیقه می تواند انواع محصولات بادی را با توان بسیار بالا باد کند. در داخل بسته بندی این محصول یک عدد شیلنگ برای اتصال به پمپ به همراه سه عدد نازل مختلف تعبیه شده است که از این طریق می توانید انواع محصولات بادی خود را باد کنید.

البته شایان ذکر است که از این محصول هم برای باد کردن و برای خالی کردن باد استفاده می شود.همانطور که گفته شد این پمپ یکی از قوی ترین ها می باشد که می توانید تا 1100 لیتر هوا را در دقیقه تولید کند. جنس بدنه این پمپ باد برقی از پلاستیک ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. منبع انرژی این پمپ بادی از طریق اتصال کابل برق 220 به برق مستقیم تامین می شود. برای خرید  پمپ باد برقی اینتکس مدل 66644  می توانید از فروشگاه لوازم بادی مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که به سه صورت تلفتی، حضوری و اینترنتی ثبت سفارش انجام میدهد.

نوع پمپ
برقی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
2.5 کیلوگرم
ابعاد
12x15x21 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...