پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد برقی اینتکس مدل 66624

از {{model.count}}

intex 66624 electric pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد برقی اینتکس مدل 66624 یکی از پمپ بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس، مناسب برای انواع محصولات بادی ، این پمپ باد دو کاره می باشد که از طریق این محصول می توانید باد محصول خود را خالی و یا پر کنید. بر روی این پمپ باد یک عدد شلنگ که سه عدد نازل مختلف بر روی آن است قرار گرفته شده است که در ادامه توضیحات بیشتری را به شما خواهیم داد.

پمپ باد برقی اینتکس مدل 66624 همانطور که میدانید اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد که محصولات این برند در نمایندگی مستر اینتکس در ایران بفروش می رسد. محصولات بادی باید توسط یک پمپ باد، باد شوند که این پمپ باد ها دارای نازل های مخصوص هستند که توسط خود شرکت های تولیدکننده لوازم بادی تولید می شوند، بست وی، اینتکس، اوت ول و... شرکت های هستند که انواع پمپ باد مخصوص لوازم بادی را تولید می کنند.

پمپ باد ها دارای انواع مختلفی هستند که عبارت اند از: پمپ باد دستی، پمپ باد برقی، پمپ باد پدالی، پمپ باد سوزنی، پمپ باد برقی فندکی، پمپ باد فندکی، پمپ باد شارژی و باتری خور که هر کدام از این پمپ ها دارای سایز و انواع مختلفی هستند.  این پمپ باد از نوع برقی می باشد که دارای توان بسیار بالایی دارد که می توان این پمپ باد را قوی ترین پمپ باد اینتکس نام گذاری کرد، بر روی این پمپ باد یک عدد شیلنگ همراه با نازل های مخصوص تعبیه شده است که می توانید از طریق این نازل ها انواع محصولات بادی را پر از باد کنید.

شایان ذکر است که این پمپ باد دو کاره می باشد، هم دهش و هم مکش، به این معنی است که می توانید باد محصول بادی خود را از طریق این پمپ خالی کنید و آن را وکیوم کنید. برای خرید و استعلام قیمت پمپ باد برقی اینتکس مدل 66624 می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس محصولات خود را با نازلترین قیمت بفروش میرساند و همچنین می توانید از طریق سایت، تلفنی و یا حضوری محصول خود را خریداری کنید.

نوع پمپ
برقی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
۱ کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...