پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد باتری خور اینتکس مدل 66638

از {{model.count}}

intex 66638 battery air pump

تعداد
نوع
1,210,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد باتری خور اینتکس یکی از جدید ترین پمپ باد مخصوص انواع محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس با قابلیت پمپاژ و مکش هوا مناسب برای استفاده در مسافرت ها جهت راه اندازی لوازم بادی سفری عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

پمپ باد باتری خور اینتکس یکی از انواع پمپ باد برقی پرتابل و قابل حمل برای استفاده در مسافرت ها جهت راه اندازی انواع محصولات بادی سفری بوده که توسط شرکت اینتکس عرضه شده است. پمپ باد اینتکس باتری خور توسط 6 عدد باتری قلمی متوسط کار کرده و قدرت پمپاژ هوای بسیار خوبی را فراهم می سازد تا در زمان راه اندازی محصولات صرفه جویی شود. این پمپ علاوه بر قابلیت پمپاژ از ویژگی مکش باد یا همان وکیوم نیز بهره مند بوده تا بر خلاف انواع پمپ باد دستی و پدالی کار راحتی را برای جمع کردن یک محصول بادی داشته باشید. قدرت پمپاژ و مکش در این محصول برابر با 420 لیتر در دقیقه بوده که نسبت به پمپ باد هایی که با برق شهری کار می کنند فاصله کمی از نظر قدرت دارد به همین جهت از توان قابل قبولی برخوردار می باشد.

برای راه اندازی تمامی محصولات بادی بزرگ و کوچک در زمینه های مختلف یک نازل سه سر با 3 سایز مختلف همراه این کالا قرار داده شده که به راحتی از بدنه اصلی پمپ قابل جدا شدن خواهد بود. برای پمپاژ کافیست این نازل را به دریچه کناری و یا برای تخلیه باد هم می توان نازل مربوطه را به دریچه تعبیه شده در قسمت فوقانی متصل نمود. از دیگر ویژگی های تولید این کالای پرکاربرد می توان به متریال مقاوم و با کیفیت استفاده شده در بدنه اصلی و همچنین دسترسی آسان به محفظه باتری ها جهت تعویض و جدا کردن اشاره کرد. جهت خرید پمپ باد باتری خور اینتکس کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی این کالا را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

نوع پمپ
باتری خور
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
385 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...