استخر بادی

پارک بادی کودک بست وی مدل 53381

از {{model.count}}

Bestway 53381 inflatable play yard

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پارک بادی کودک بست وی مدل 53381 یک مجموعه بازی بادی بسیار کامل و جذاب می باشد که تشکیل شده از استخر بادی، جامپینگ بادی و سرسره بادی است. این محصول همانند دیگر محصولات بادی بست وی از وینیل تولید شده است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این پارک بادی را مشاهده بنمایید.

پارک بادی کودک بست وی مدل 53381 یک پکیج کامل از استخر بادی و تشک بادی جامپینگ می باشد که توسط کمپانی Bestway تولید و در بازار محصولات بادی عرضه گردیده است. این سری از محصولات بست وی که با نام H2oGo معروف می باشد از سال 2019 تولید و در بازار عرضه گردید. این سری از محصولات بادی این شرکت که با این نام، نامگذاری شده اند، محصولات بادی هستند که ترکیبی از استخر و پارک بادی می باشند. این پارک بادی می تواند یک هدیه جذاب برای کودکان و نوجوانان به شمار رود. همچنین گزینه ای مناسب برای تفریحات کودکان بوده و جایگزینی بسیار خوب برای بازی های کم تحرک کامپیوتری می باشد که کودکان را به تحرک و ورزش تشویق کرده و می تواند باعث بالا رفتن روحیه آن ها بشود.

کودکان می توانند به همراه دوستان خود درون این پارک بادی به بازی های مختلفی مشغول شوند. این محصول دارای سرسره بادی، استخر بادی و جامپینگ بادی است.جنس بدنه آن از وینیل تولید شده است. این متریال از مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید برخوردار می باشد و تحت هیچ شرایطی دچار تغییر حالت و یا تغییر رنگ نخواهد شد. رنگ بدنه این محصول تشکیل شده از رنگ هایی نظیر آبی روشن، زرد، نارنجی و آبی تیره می باشد. قسمت جامپینگ این پارک بادی کمی بالا تر از سطح استخر قرار داشته و بدنه آن به وسیله یک پارچه توری پوشیده شده است.

قسمت جامپینگ بادی نیز به وسیله یک سرسره بادی نارنجی رنگ به قسمت استخر بادی متصل میگردد. از این محصول می توان درون حیاط منزل و یا پشت بام و همینطور درون مهد کودک ها و محیط های تفریحی کودکان استفاده نمود.شما می توانید برای خرید پارک بادی و یا اطلاع از قیمت آن، به سایت نمایندگی اینتکس مستر اینتکس مراجعه نموده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
۳۶۵ سانتی متر
عرض
۳۴۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۵۲ سانتی متر
وزن
۴۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای پمپ باد
دارای آبپاش
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...