استخر بادی

پارک بادی بست وی مدل 53377

از {{model.count}}

bestway 53377 inflatable park

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پارک بادی بست وی مدل 53377 یک مجموعه بازی بادی طراحی شده برای کودکان می باشد که توسط شرکت Bestway در سال 2020 تولید شده است. این محصول دارای سرسره بادی، ابپاش و تعدادی وسیله بازی می باشد. جنس بدنه آن از وینیل و ابعاد آن طراحی شده در 551×502×265 سانتی متر است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق این محصول را مشاهده بنمایید.

پارک بادی بست وی مدل 53377 محصولی جدید و منحصر به فرد از سری تولیدات شرکت Bestway می باشد که در سال 2020 برای اولین بار تولید و روانه بازار شد. این محصول مناسب برای تفریحات کودکان طراحی شده است که قابل استفاده در مکان های مختلفی بوده و می تواند حسابی کودکان را سرگرم کرده و اوقاتی پر از نشاط را برای آن ها فراهم سازد. این مجموعه بازی بادی، در واقع یک پکیج کامل برای تفریحات کودکان به شمار رفته که قابلیت های فراوانی را دارا می باشد.

همانطور که تصاویر محصول پیداست، این پارک بادی کودک، از رنگ بندی بسیار جذابی برخوردار است. قسمت کف محصول به رنگ آبی روشن، دیواره آن به رنگ زرد و نارنجی و سرسره آن نیز ترکیبی از رنگ های نارنجی، آبی و زرد می باشد. دو عدد سرسره بادی درون این پارک بادی طراحی شده است که می تواند وسیله ای سرگرم کننده و جذاب برای کودکان به شمار رود. آبپاش و دیگر وسایل بازی، از دیگر قابلیت های این محصول می باشد.

ابعاد تشکیل دهنده این مجموعه بازی عبارت است از طول: 551 سانتی متر، عرض: 502 سانتی متر و ارتفاع: 265 سانتی متر. ابعاد بسته بندی آن نیز بسیار مناسب بوده و امکان حمل و جابجایی آسان را به افراد می دهد. این محصول نیز همچون دیگر محصولات بادی این شرکت تولید شده از وینیل می باشد. وینیل، یک متریال خاص و با کیفیت بوده که برای تولید محصولات بادی از ان استفاده می شود. از مزیت های این متریال می توان به دوام بالا و مقاومت در مقابل تابش طولانی مدت خورشید اشاره نمود.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول و یا سایر محصولات بادی، در هر ساعت از شبانه روز با همکاران ما در فروشگاه اینترنتی مستر اینتکس، عرضه کننده انواع محصولات بادی و نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
551 سانتی متر
عرض
502 سانتی متر
ارتفاع
265 سانتی متر
وزن
42 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای پمپ باد
دارای آبپاش
۱ عدد توپ بادی طرح بسکتبال
ساک حمل
بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...