استخر بادی

پارک بادی استخر و جامپینگ دار بست وی مدل 53382

از {{model.count}}

bestway 53382 inflatable pool and jumping

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پارک بادی استخر و جامپینگ دار کودک بست وی از بزرگترین پارک بادی آبی برای تفریحات تابستانی کودکان 3 الی 8 سال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای جامپینگ بادی سرسره دار متصل به بدنه، یک آبپاش بادی و محفظه ذخیره آب بزرگ برای آبتنی کودکان بوده و توسط پمپ باد برقی مخصوص خود در کوتاه ترین زمان ممکن راه اندازی و مورد استفاده قرار می گیرد.

پارک بادی بزرگ کودک بست وی یکی از مهیج ترین مجموعه تفریحی بادی برای فصول گرما بوده که از کیفیت ساخت بسیار خوب و طراحی جذابی برخوردار می باشد. این محصول در داخل بدنه خود یک جامپینگ بادشو سرخود داشته که از دیواره هایی با حفاظ توری برخوردار است. این جامپینگ توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی شده و از یک سرسره نیز در مقابل یکی از درب های خود بهره می برد. داشتن یک فضای بزرگ برای ذخیره آب، اصلی ترین قسمت تفریحی آبی این پارک بادی کودک محسوب شده که با وجود عمق کم قادر است مقدار آب زیادی را در خود ذخیره کند. علاوه بر این دو ویژگی، یک آبپاش بادشو نیز برای این محصول در نظر گرفته شده که طبق تصویر امکان اتصال شلنگ آب جهت اسپری کردن آب به داخل بدنه را خواهد داشت.

پارک بادی آبی کودک بست وی دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 365 سانتی متر، عرض: 340 سانتی متر، ارتفاع: 152 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات سنین 3 الی 8 سال می باشد. این مجموعه بزرگ در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 19 کیلوگرمی عرضه می شود. جنس و متریال این پارک بادی جامپینگ دار از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که در برابر دما و فشار آب و همچنین نور آفتاب مقاومت بالایی خواهد داشت بنابراین می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمایید. همراه این کالا یک پمپ باد برقی بزرگ، چند میخ پلاستیکی جهت اتصال پارک بادی به زمین و یک ساک حمل قرار داده شده تا امکان حمل آن راحت تر باشد. برای خرید پارک بادی استخر دار و جامپینگ دار کودک بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به روش آنلاین و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
۳۶۵ سانتی متر
عرض
۳۴۰ سانتی متر
ارتفاع
۱۵۲ سانتی متر
وزن
۱۹ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای آبپاش
دارای سرسره بادی
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...