استخر بادی

پارک بادی آبی کودک بست وی مدل 53301

از {{model.count}}

bestway 53301 inflatable park

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پارک بادی آبی کودک بست وی به همراه سرسره و آبپاش، یکی از بزرگترین مجموعه بازی بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که می تواند برای کودکان زیر 10 سال مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول از مقاومت بالایی در قسمت سرسره برخوردار بوده و از آبپاش اتوماتیک و آبپاش دستی برای آبتنی کودکان بهره مند است.

پارک بادی آبی کودک بست وی به همراه استخر، آبپاش و سرسره، یکی از بزرگترین لوازم بادی و استخر بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی و هوازی کودکان زیر 10 سال مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به گونه ای طراحی شده که از یک محفظه آب جهت تفریحات آبی و یک آبپاش دستی برخوردار می باشد که از محفظه اصلی آب این پارک آبی تغذیه می شود. نقطه اصلی بدنه، وجود یک سرسره بادی بزرگ با اتاقک حفظ دار و پله های بادی بوده که به داخل محفظه آب کشیده شده است از همین رو هنگام سر خوردن کودکان از سرسره، به داخل استخر هدایت خواهند شد. از ویژگی دیگر در طراحی بدنه می توان به آبپاش بادی در قسمت فوقانی سرسره (اتاقک حفاظ دار) جهت سر خوردن راحت و سریع و همچنین به دستگیره های تعادل تعبیه شده روی بدنه اصلی اشاره کرد.

پارک بادی آبی کودک دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 365 سانتی متر، عرض: 320 سانتی متر، ارتفاع: 275 سانتی متر) بوده و از وزن بسته بندی 23 کیلوگرمی برخوردار است. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و یک پمپ باد بزرگ و قوی نیز همراه آن قرار داده شده است تا به سرعت این محصول را راه اندازی کنید. پارک بادی سرسره دار کودک ساخته شده از متریال پلاستیک PVC با ساختار سه لایه بوده که از ضخامت بالایی بهره مند است. این متریال در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و از طرفی تحمل وزن 270 کیلوگرمی را جهت استفاده از سرسره آن فراهم ساخته تا خیالی کودکان از بابت مقاومت این کالا راحت باشد. یک کیسه آب و چند میخ پلاستکی برای مهار این پارک بادی روی زمین و یک ساک حمل برای آن در نظر گرفته شده است. برای خرید پارک بادی آبی کودک بست وی می توانید از طریق وبسایت و یا به روش تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نمایید.

طول
۳۶۵ سانتی متر
عرض
۳۲۰ سانتی متر
ارتفاع
۲۷۵ سانتی متر
وزن
۲۳ کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
دارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای سرسره بادی
دارای آبپاش
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...