قایق بادی

پارو قایق بادی کایاک اینتکس مدل 69629

از {{model.count}}

intex 69629 Kayak inflatable boat paddle

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پارو قایق بادی کایاک مدل آلومینیومی از با کیفیت ترین پارو قایق های کایاک تولید شده توسط شرکت اینتکس برای ورزش های آبی توسط قایق با متریال و بدنه بسیار مقاوم به همراه قابلیت جدا شدن دو طرف پارو از یکدیگر عرضه شده در نمایندگی اینتکس

پارو قایق بادی کایاک اینتکس یکی از با کیفیت ترین پارو دو طرفه تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده برای حرکت انواع قایق بادی کایاک مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار بدنه به گونه ای بوده که از سه قسمت تشکیل شده است از همین رو امکان استفاده از هر طرف پارو فراهم خواهد بود. جنس بدنه اصلی یعنی فریم آن از آلومینیوم کاملا ضد زنگ و سبک بوده که بر خلاف وزن کم خود از تحمل فشار بالایی بهره مند می باشد. اتصال هر دو طرف پارو توسط رابط پلاستیکی مقاومی صورت می گیرد تا استحکام لازم را برای پارو زدن در دو جهت فراهم کند.

طول این پارو آلومینیومی اینتکس برابر با 218 سانتی متر بوده و قطر فریم آن به 10 سانتی متر می رسد به همین دلیل جهت پارو زدن دو طرفه در انواع قایق بادی کایاک کاملا استاندارد خواهد بود. نکته مهم دیگر در رابط به قسمت کفی یا برخورد کننده با آب بوده که از پلاستیک ضخیم و منعطف ABS ساخته شده است. متریال به کار برده شده در این قسمت در برابر فشاری که توسط دست و آب وارد شده مقاوم خواهد بود. از طرفی نوع طراحی و لبه تیز آن بسیاری از فشار آب را دفع می کند تا در سرعت پارو زدن نیز موثر باشد. برای خرید پارو قایق بادی کایاک اینتکس می توانید به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

قطر میله
10 سانتی متر
طول پارو
218 سانتی متر
جنس کفی
پلاستیک مقاوم و منعطف ABS
جنس فریم
آلومینیوم ضد زنگ
وزن
1.1 کیلوگرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...