قایق بادی

پارو قایق بادی اینتکس مدل 59623

از {{model.count}}

intex 59623 paddle set

تعداد
نوع
484,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پارو قایق بادی اینتکس مدل پلاستیکی از مهمترین و پر فروش ترین لوازم جانبی قایق بادی محسوب شده که جهت به حرکت در آوردن انواع قایق بادی تفریحی زیر 3 نفر توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای متریال بسیار مقاوم و منعطفی بوده که در صورت برخورد با فشار آب آسیبی نخواهد دید. دسته و قسمت درگیر شونده پارو با آب، قابلیت جدا شدن و کاهش حجم را در زمان حمل خواهد داشت.

پارو قایق بادی اینتکس مدل پلاستیکی از پر فروش ترین و پر کاربرد ترین لوازم جانبی قایق بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که به صورت جفت به فروش می رسد. این محصول ساخته شده از پلاستیک نرم و مقاوم بوده که هنگام پارو زدن و آمدن وزن و فشار آب روی پارو بر خلاف مدل های متفرقه هیچ آسیبی نخواهد دید. دسته این پارو پلاستیکی اینتکس قابلیت رگلاج و دو تکه شدن را داشته تا در زمان حمل جایگیری کمتری را داشته باشد. یک اهرم پلاستیکی در قسمت میانی دسته قرار گرفته که استحکام لازم را برای جلوگیری از جدا شدن دسته جانبی فراهم سازد. هنچنین یک اهرم سرخود نیز در این قسمت تعبیه شده که هنگام اتصال به اهرم نگهدارنده پارو روی بدنه قایق، مانع از حرکت اضافی پارو و افزایش ثبات آن خواهد شد.

ابعاد این پارو قایق اینتکس برابر با (طول: 122 سانتی متر، عرض: 15.5 سانتی متر، ارتفاع: 3.5 سانتی متر) بوده که ابعاد مربوط به حالت باز آن می باشد. همچنین قسمت درگیر این پارو با آب که قابلیت بسته و جدا شدن به صورت پیچی با دسته پارو را داشته ابعادی برابر با 46 × 17 سانتی متر دارد. این محصول برای انواع قایق بادی 1 نفره، قایق بادی 2 نفره و 3 نفره مناسب بوده و با وزن 950 گرمی و کمترین اشغال فضا، به راحتی قابل حمل خواهد بود. برای خرید پارو قایق بادی اینتکس مدل پلاستیکی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
122 سانتی متر
عرض
15.5 سانتی متر
ارتفاع
3.5 سانتی متر
جنس بدنه
پلاستیک
وزن
۹۵۰ گرم
سایر ویژگی ها
پلاستیک خشک و مقاوم
قابل رگلاژ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...