قایق بادی

پارو آلومینیومی قایق بادی اینتکس مدل 69625

از {{model.count}}

Aluminum oar Intex inflatable boat model 69625

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پارو آلومینیومی قایق بادی اینتکس مدل 69625 یک پارو مقاوم و مستحکم از شرکت اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. این پارو اینتکس بصورت دو تکیه تهیه شده است تا فضای کمتری را بررای حمل نقل اشغال کند. در ادامه مشخصات و اطلاعات این محصول را مشاهده خواهید کرد.

پارو آلومینیومی اینتکس که با عنوان پاروی قایق بادی اینتکس نیز شناخته می شود یک محصول با کیفیت بالا از برند اینتکس می باشد که دارای بدنه ای ساخته شده از جنس آلومینیوم دریجه یک بوده و می تواند مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب و پارو زدن های مداوم از خود نشان دهد. قسمت های پلاستیکی این پارو اینتکس نیز از پلاستیک خشک و ضخیم تشکیل شده اند تا علاوه بر کاهش وزن محصول، بتواند به خوبی یک قایق بادی تا ظرفیت ۶ نفر را حرکت دهد و مشکلی برای محصول پیش نخواهد آمد.

بدنه این پارو آلومینیومی اینتکس نیز از دو تکه مجزا تشکیل شده است که به کمک بست و تبدیل محصول تعبیه شده به هم متصل خواهند شد که این ویژگی به جابجایی ساده تر محصول کمک بسزایی نموده است. این پاروی اینتکس مناسب برای استفاده در قایق های بادی شرکت اینتکس و بست وی و جیلانگ بوده و محدودیتی برای اتصال پارو به قایق نخواهید داشت که البته در صورت نداشتن محصول مخصوص برای قرارگیری نیز می توانید بصورت دستی و بدون فیکس نمودن پارو از آن استفاده نمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با مشاورین فروش مستر اینتکس (Mrintex) تماس برقرار نمایید.

طول
137 سانتی متر
جنس بدنه
آلومینیوم
وزن
1 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
قابل استفاده برای تمام قایق های بادی
دارای بدنه دو تکه
بسته بندی کوچک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...