وان بادی

وان بادی نوزاد بست وی مدل 51113

از {{model.count}}

Bestway Inflatable baby bathtub model 51113

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

وان بادی نوزاد بست وی مدل 51113 یک محصول اقتصادی و مناسب برای استفاده برای کودکان و نوزادان می باشد که دارای کیفیت قابل قبول و همچنین ابعاد مناسب می باشد که توسط شرکت بست وی عرضه شده است. این محصول را می توانید با ضمانت اصالت کالا از نمایندگی فروش محصولات بادی (مستر اینتکس) تهیه نمایید.

وان بادی نوزاد و کودک بست وی یک محصول کاربردی برای کودکان زیر سه سال می باشد که دارای ابعاد مناسبی نیز می باشد که این ابعاد استاندارد سبب این شده است تا این محصول به سادگی در اکثر حمام ها قرار بگیرد و با مشکل فضا روبرو نخواهید شد. وزن ۴۰۰ گرمی و همچنین ظرفیت آب ۲۰ لیتری نیز از دیگر ویژگی های این وان بادی حمام کودم بشمار می رود که در جابجایی ساده و همچنین راه اندازی سریع محصول کمک بسزایی خواهد نمود.

بدنه این وان بادی کودک از پی وی سی تشکیل شده است و در بخش بالایی این محصول یک برآمدگی بعنوان بالش نیز تعبیه شده است تا سر کودک به راحتی بر روی آن قرار بگیرد و احساس راحتی بیشتری را تجربه نماید. از دیگر نقاط مثبت این محصول می توان به کف بادشو آن اشاره نمود که نشیمنگاه نرمی را در اختیار فرزند شما قرار خواهد داد. در بسته بندی این محصول که توسط نمایندگی اینتکس‌ (Mrintex) عرضه شده است یک برچسب تعمیرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل برای محصول می توانید از این برچسب برای تعمیر موقتی و اضطراری محصول استفاده نمایید.

طول
79 سانتی متر
عرض
51 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
جنس بدنه
PVC وینیل
ظرفیت آب
20 لیتر
وزن
400 گرم
کف بادشو
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...